DAJ CYNK

W listopadzie najwięcej na reklamę wydał Plus

08.12.2017

Dodane przez: SirmarK

Kategoria: Prawo, finanse, statystyki

Interakcje: 4662

Ważne 4

0

Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki na reklamę w prasie, radiu i telewizji w listopadzie 2017 roku w wybranych branżach. Branża telekomunikacyjna wydała 98,2 mln zł, a największy udział w tej puli miały sieci Plus oraz Orange.

Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki na reklamę w prasie, radiu i telewizji w listopadzie 2017 roku w wybranych branżach. Branża telekomunikacyjna wydała 98,2 mln zł, a największy udział w tej puli miały sieci Plus oraz Orange.

Budżet Plusa był znacznie wyższy niż pozostałych operatorów i wyniósł 32 mln zł. Kolejny na liście, Orange na reklamę przeznaczył 23,6 mln zł. Kolejni, czyli T-Mobile, Cyfrowy Polsat oraz Play wydali odpowiednio: 16 mln zł, 15,1 mln zł i 11,5 mln zł.



IMM sprawdził także, co było tematem reklam. W największym stopniu prezentowano oferty na abonament, pakiety łączone (telewizji, Internetu i telefonii w jednym), a także oferty dla firm.



Dla porównania prezentujemy dane wszystkich branż z podziałem na poszczególne media.



Zaznaczyć jednak trzeba, że podawane powyżej kwoty są wydatkami według oficjalnych cenników netto poszczególnych mediów. W rzeczywistości należałoby uwzględnić wysokie rabaty.

Źródło tekstu: Instytut Monitorowania Mediów, wł

Komentarze
Zaloguj się
47. wlo
0

2017-12-12 13:08:33

To ostatni wątek dotyczący Plusa, więc mimo, że post poza wątkiem, być może zaciekawi niektórych ;-)Dzisiaj, po miesiącu od otrzymania potwierdzenia realizacji dyspozycji deaktywacji numeru prepaid z BOK Plusa, numer pojawił się w puli "wolnych" ;-)

Odpowiedz

46. btak09
0

2017-12-10 21:37:38

@43 Jesteś jakich rok za Jezusem. Pooglądaj TV i pogadamy.

Odpowiedz

45. ~Zygmunt Piotr Krok Podgórski So
0

2017-12-10 19:26:49

Tak to brzmi w pełni. TW Zeg.

Odpowiedz

44. ~Zygmunt Krok
0

2017-12-10 16:28:31

A reklamy Plusa to tragedia całkowita, Wilczak z Brodzik są mdli i nudni (rzygać się chce), Majewski to żałosna, nieudana kopia świetnego kioskarza Górskiego z pomarańczowych. Tylko Krzysztof Ibisz trzyma poziom.

Odpowiedz

43. ~Zygmunt Krok
0

2017-12-10 16:25:02

Różowi świetna polityka? A Robert "Gillette" Lewandowski, Tomasz "zagram wszędzie" Kot i ta wrzeszcząca kretynka z ojca Mateusza to sami się zatrudnili?

Odpowiedz

42. ~Ekonomia czy marketing ?
0

2017-12-10 16:21:58

Plus stracił jedynego menedżera z wizją w postaci Libickiego i brnie w nicość. Kredyty do spłacenia duże, a brak wizji rozwoju. Metody zarządcze na poziomie dyrektora marketu.A poziom reklam żenujący. Zresztą to bolączka całej branży. Gadające łby w Play, bezpłciowe komunikaty w T-m. Nawet przeciętny poziom Serca i Rozumu na tym tle zachwycał, nie mówiąc o Mumio. Kto to pamięta ?Ale jaki odbiorca, taki poziom.Szkoda.

Odpowiedz

41. btak09
0

2017-12-10 15:41:39

Różowi zaczęli prowadzić, moim zdaniem świetną politykę reklam. Nie zatrudniają tyc celebryckich mordek- nie moge juz na to patrzec, a dzieki temu zmniejszyli sobie wydatki.

Odpowiedz

40. ~Punk
1

2017-12-10 09:58:36

Ja w styczniu odchodzę z Plus`a po tym jak mi powiedzieli że jeśli chce obniżyć abonament to w nowych taryfachc nie mam minut do UE, gdzie taka Lyca Mobile daje za 35 zł rozmowy bez limitu, sms i 12 GB neta oraz 300 minut do 39 krajów nie tylko na numery Lyca Mobile.Z internetem też mnie zezłościli i też im wypowiedzenie dałem.

Odpowiedz

39. ~SeT
1

2017-12-09 23:25:52

Nikt nie chce tego ich "Najlepszego internetu" bo ten badziew ledwo zipie to i reklamować go muszą.

Odpowiedz

38. ~
1

2017-12-09 21:42:28

dziadostwo zawsze sie najbardziej reklamuje. Skoda ma nasrane reklam , Dacia niby dziadostwo a reklam 1/3 mniej i sie sprzedaje. I to dobrze, w niemieckiem TV reklam Dacii nie ma a pelno aut na ulicach berlina :P za to Skoda jak wariatka. Syfiarska siec dla starych dziadow i wsiorow to sie musi reklamowac :P

Odpowiedz

37. wlo
0

2017-12-09 18:50:12

toms (35) - a to wybór masz - można jechać nie mając żadnego pakietu i płacić wg cennika.I mówisz, że za 250 zł tylko 250 MB wychodzi? W Plushu 1 MB złotówkę kosztuje?

Odpowiedz

36. wlo
0

2017-12-09 18:42:47

toms (32) - czyli potwierdza się to co już dawno było - włączenie pakietu aktywuje limiter (nawet wtedy gdy jest wyłączony). Potwierdza się, ze nie zmienili nic w kwestii rozliczania transmisji - pytanie tylko po jakiej ilości (i po jakiej stawce liczą) blokują transmisję? Tutaj jednak musze powiedzieć, że w abonamencie (pakiety w roamingu UE po 3 GB i więcej) nie zauważyłem problemów z limiterem - może to przypadłość prepaida tylko? Lejek w roamingu?

Odpowiedz

35. toms
0

2017-12-09 18:34:58

Moim zdaniem powinien - jak zawsze - być wybór, z czego i w jaki sposób chce się korzystać.

Odpowiedz

34. wlo
0

2017-12-09 18:32:05

toms... Jak ktoś lubi wydawać więcej niż może... Niż daje mu każdy operator... Niech płaci ;-)

Odpowiedz

33. toms
0

2017-12-09 18:19:36

31- zaledwie 250 MB. To Twoim zdanie dużo?

Odpowiedz