DAJ CYNK

Virgin mobile nie zanotował wzrostu zużycia Internetu w Święta

08.01.2018

Dodane przez: orson_dzi

Kategoria: Prawo, finanse, statystyki

Interakcje: 3094

Ważne 4

3

Z danych Virgin Mobile wynika, że klienci sieci w okresie świątecznym przetransferowali mniej danych niż w ciągu trzech wcześniejszych dni.



Z danych Virgin Mobile wynika, że klienci sieci w okresie świątecznym przetransferowali mniej danych niż w ciągu trzech wcześniejszych dni.

Z danych Virgin Mobile wynika, że przez trzy dni 24-26 grudnia 2017 zużyto łącznie 85242 GB danych. Dla porównania w trzy dni poprzedzające święta tj. 21-23 grudnia 2017 użytkownicy wykorzystali 89858 GB danych. Wynika z tego, że przez święta zużyto o 5,4% mniej danych niż w normalne dni.

Dużo osób korzystało w okresie z komunikatorów. Były to aplikacje takie jak np. Facebook, Messenager, Twitter a niekiedy jeszcze GG czy ask.fm. Na te właśnie aplikacje w samą Wigilię zużyto 4831 GB danych, a przez całe święta było to 13023 GB. To zaledwie o 13% mniej w porównaniu z trzema przedświątecznymi dniami.

Źródło tekstu: Virgin Mobile

Komentarze
Zaloguj się
30. ~Pyzdra
-1

2018-01-08 22:29:57

@29, tyz prowda

Odpowiedz

29. ~Geo
-1

2018-01-08 22:00:10

To jest prawda

Odpowiedz

28. ~he he
0

2018-01-08 18:33:45

27@ Właśnie o to chodzi.Ja np. chciałam założyć konto z numerem i okazało się że wywala błąd przy rejestracji efekt telefon do cmok a tam czekanie tylko godzinkę po czymś takim jak już konto powstało to tylko sprawdziłam dane i numer poszedł gdzie indziej. Jak takiego czegoś jak założenie konta do obsługi numeru przez neta zrobić bez problemów nie potrafią i jest to problem to dziękuję za taką sieć..

Odpowiedz

27. ~Marek
0

2018-01-08 18:29:03

Jeśli chodzi o oferte to mają całkiem całkiem dobrą.Mam w rodzince 4 numery i nikt nie narzeka.Jedynie CMOK a dokładniej czas oczekiwania na odebranie połączenia jest do poprawienia.

Odpowiedz

26. ~
-1

2018-01-08 18:24:12

Od momentu, gdy a2mobile wprowadzil zarzadzanie przez www, Virgin nie ma niczego do zaoferowania... A szkoda, bo widac, ze sie staraja.

Odpowiedz

25. ~Zdzichu
0

2018-01-08 18:17:43

Tak jak pisze frasag - obsługa kienta sie posypała, sporo klientow o tym pisze.Ale jeśli ktoś nie ma problemów z pakietami to Freemium nadal jest ofertą nie do przebicia, dla oszczędnych idealna. A teraz dodatkowe pakiety zostały podwojone, np 60min/3zł.Brakuje tylko tego aby dodatkowe pakiety miały swój okres waźności, nie wpisujący sie w ważność freemium.

Odpowiedz

24. ~frasag
0

2018-01-08 18:07:05

@23: Kolego: tego FB ja też mam w d.... i nigdy mnie tam nie będzie- byłem może 5 lat temu- łaski bez, bez, bez- NIGDY. A z Virginem to miałem przyjemność tylko się zarejestrować.

Odpowiedz

23. ~
0

2018-01-08 18:02:40

Nie rozumiem tego hejtu przeciwko Virgin, wyglądają mi na jakąś osobistą krucjatę np. ze strony wywalonego pracownika. Owszem, zgadzam się że CMOK jest nieporozumieniem, ale jeśli problem zgłosi się na FB, to sprawę szybko załatwiają. Natomiast #Freemium oraz Pakiety za Półdarmo są tak atrakcyjne, że z nawiązką rekompensują te niedogodności związane z CMOK-iem.

Odpowiedz

22. ~Geo
-1

2018-01-08 17:54:39

Tak to tez prawda

Odpowiedz

21. ~frasag
0

2018-01-08 17:50:11

@18: wiem o tym aż za dobrze i tak chyba 2 lub 3 razy robiłem- przedłużałem kodem. Ale ostatni cykl skończył się w listopadzie i do końca roku wisiał komunikat że nie można uruchomić nowego cyklu przed zakończeniem starego- stan minut ZERO tylko kilka złotych. Nic się nie dało zrobić a do W-wy droga daleka. Więc karta wylądowała w koszu- skoro oni to mają w d.... to ja też.

Odpowiedz

20. wlkp
0

2018-01-08 17:48:24

Mam 3 numery i złego słowa nie powiem,jedynie CMOK do poprawy .Ale jak się raz załatwi wszystko to nie po co tam dzwonić,a aplikacja działa ok .

Odpowiedz

19. ~Geo
-1

2018-01-08 17:47:24

Tak to prawda

Odpowiedz

18. ~rswrc
0

2018-01-08 17:43:09

@frasag:17: masz na stronie virgin, że co 6 miesięcy musisz recznie aktywować: `Darmowy pakiet #FREEMIUM ważny jest przez cykl 30-dniowy, a następnie odnawia się przez 6 kolejnych miesięcy. Po upływnie tego okresu wystarczy ponownie aktywować usługę, aby móc z niej korzystać.`

Odpowiedz

17. ~frasag
0

2018-01-08 16:17:22

Panie Lola: a no dzwoniłem i pisałem naście razy- bez odpowiedzi z ich strony. I to nie z powodu dzwonka jak sugerujesz- tyle jeszcze mój bardzo stary umysł ogarnia. Tylko nie przedłużyli mi Freemium bez powodu i powiadomienia mnie. A reakcją z ich strony była tylko katarynka: "jeszcze chwila- nasz konsultant właśnie podnosi słuchawkę"- i tak każdorazowo przez pół godziny. Ciekawe czy już ją podniósł.???

Odpowiedz

16. ~Lola
0

2018-01-08 16:11:13

Mam vm od 3 lat, ani razu nie musiałem dzwonić do cmoku, nie wiem nawet po co miałbym dzwonić? A wy maruderzy? Po co tam dzwonicie? Pewnie z pierdolami, których nie ogarnia wasz umysł, typu.. Prosze pani jak zmienić dzwonek w moim ajfonie? W zeszłym roku, jak był obowiązek rejestracji nr, przetestowałem wszystkich operatorów, po miesiąc każdego, bo każdy dawał przy przeniesieniu miesiąc za free, więc przez kilka miesięcy nie wydałem ani złotówki na tel i sprawdziłem który operator jest najlepszy dla mnie.. I wiecie co? Wróciłem do virgin, bo działa w moich miejscu zamieszkania i pracy najlepiej ze wszystkich..

Odpowiedz