Wiadomości
    
    UOKiK - reklamy T-Mobile wprowadzały w błąd
Według UOKiK reklamy stosowane przez T-Mobile w kampanii Pierwszy prawdziwy no limit dotyczącej sieci Heyah mogły wprowadzać konsumentów w błąd.
                            
                                        
                                        39
                                    
                
                        
    
        
                    
            
    
        
    
    
        
            
        
        Udostępnij na fb
    
    
        
        Udostępnij na X
    
 
     
    
                                Inni obiecują Ci wszystko bez limitu. Prostestujemy! Jak wszystko? Skoro tylko rozmowy, a na Internet masz ograniczenia i limity. A w Heyah na abonament pierwszy prawdzimy no limit na wszystko za 49,98! Kup na heyah.pl.
            
                                        
                                Osoby, które jeszcze mają aktywną umowę w pakiecie Smart XL mogą liczyć na
            
                                        - niepobieranie opłaty 19,99 zł za nielimitowany Internet do momentu rozwiązania umowy i zwrot już naliczonych kosztów,
- rabat 4,99 zł wprowadzony do końca umowy oraz zwrot już naliczonych kosztów, nawet w przypadku braku wyrażenia zgody na przesyłanie faktur drogą elektroniczną,
- rabat 4,99 zł wprowadzony do końca umowy oraz zwrot już naliczonych kosztów, nawet w przypadku braku wyrażenia zgody marketingowej,
                                osoby, których umowa już nie obowiązuje mogą liczyć na zwrot wymienionych wyżej kwot za cały okres trwania umowy
            
                                        
                                T-Mobile musi wysłać listy polecone
            
                                        
                                opublikowania w środkach masowego przekazu (telewizja, radio, prasa, internet) oświadczenia
            
                                 
     
     
     
        
        