DAJ CYNK

Telekomy ścięły wydatki na reklamę

18.11.2013

Dodane przez: WitekT

Kategoria: Prawo, finanse, statystyki

Interakcje: 2466

Ważne 6

0

Wydatki sektora telekomunikacyjnego na reklamę spadły po dziewięciu miesiącach tego roku w porównaniu z analogicznym okresem zeszłego roku o 145,7 mln zł. Z podanych przez Starlink danych wynika, że sektor telekomunikacyjny wydał na promocję w pierwszych trzech kwartałach niecałe 440 mln zł - pisze serwis rpkom.pl.

Wydatki sektora telekomunikacyjnego na reklamę spadły po dziewięciu miesiącach tego roku w porównaniu z analogicznym okresem zeszłego roku o 145,7 mln zł. Z podanych przez Starlink danych wynika, że sektor telekomunikacyjny wydał na promocję w pierwszych trzech kwartałach niecałe 440 mln zł - pisze serwis rpkom.pl.

Starlink tak tłumaczy spadek wydatków na reklamę w firmach telekomunikacyjnych częściowo efektem podwyższonej bazy ubiegłorocznej, szczególnie wysokiej aktywności Orange podczas przygotowań i w trakcie Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej.

Źródło tekstu: rpkom.pl

Komentarze
Zaloguj się
7. ~
0

2013-11-19 08:17:24

@6 nie tlumacz swojej nieudolnosci handlowca Polska, pracowniku t-mobile...

Odpowiedz

6. ~lool
0

2013-11-18 18:51:51

Na czymś muszą oszczędzać. Obecne abonamenty nie dają z byt dużego zysku, teraz czas na usługi dodatkowe i na tym generalnie telekomy zarabiają. Poza tym ludzie strasznie oszczędni są, wszyscy grosza szukają więc mało kto wysokie taryfy wybiera... Takie życie i taka Polska...

Odpowiedz

5. ~applefan
0

2013-11-18 17:57:35

Telekomy zamiast wyrzucać pieniądze w błoto na reklamy powinni wprowadzić więcej sprzętu Apple do oferty, np. ekstrawagancki iPhone z ręcznie namalowanym logo telefonu na obudowie, elity będą robić zapisy na te telefony i pozbędą się biedoty z telefonami na gaz bo nie będą mieli co kupić.

Odpowiedz

4. ~
0

2013-11-18 17:24:05

Mojego opa reklamowac nie trzeba, wzrosty sa bez reklamy.....

Odpowiedz

3. ~
1

2013-11-18 16:37:32

Najbardziej na tym stracą stacje telewizyjne.

Odpowiedz

2. ~code
0

2013-11-18 16:05:03

budżety idą w internet, bo taniej i efektywniej.

Odpowiedz

1. wlo
1

2013-11-18 15:43:37

niezależnie czy redukcja wynika z rozsądku czy z zawyżonych wcześniej wydatków (być może zasadnych, chociaż ja sceptykiem jestem co do reklamy akurat), właśnie ze względu na moje podejście do reklamy - TO BARDZO DOBRA WIADOMOŚĆ ;-)

Odpowiedz