DAJ CYNK

Styczniowe statystyki porównywarki TELEPOLIS.PL

04.02.2015

Dodane przez: WitekT

Kategoria: Prawo, finanse, statystyki

Interakcje: 4721

Ważne 3

8

W styczniu użytkownicy naszej porównywarki GSM oglądali szczegóły ofert prawie 100 tys. razy. Największe zainteresowanie wzbudzały propozycje Play, najczęściej przeglądaną pojedynczą promocją była oferta Orange, a w telefonach królował Samsung.

W styczniu użytkownicy naszej porównywarki GSM oglądali szczegóły ofert prawie 100 tys. razy. Największe zainteresowanie wzbudzały propozycje Play, najczęściej przeglądaną pojedynczą promocją była oferta Orange, a w telefonach królował Samsung.

Najczęściej przeglądaną, pojedynczą ofertą była promocja Orange Smart Plan Multi II z telefonem. Co ciekawe, wyraźnie mniejszą popularnością od rynkowych udziałów telekomu cieszyły się oferty T-Mobile. Co pięćdziesiąta odsłona przypadała z kolei na MVNO White Mobile.

Operator

Udział

Play

36,74%

Orange

30,00%

Plus

22,05%

T-Mobile

4,92%

Pozostali

6,29%


W przypadku 80% ofert, użytkownicy wybierali opcję z telefonem. Wśród nich najpopularniejszymi były kolejno:
  1. Samsung Galaxy S5
  2. Samsung Galaxy S4
  3. Sony Xperia M2
  4. LG G3 s
  5. LG G2 mini LTE
  6. Źródło tekstu: wł

Komentarze
Zaloguj się
33. WitekT
-1

2015-02-06 19:44:20

32: dlaczego tak nieładnie o nas o piszesz?

Odpowiedz

32. ~
0

2015-02-06 19:29:21

A na jakiej sieci ofertę namawiają w tej spam - porównywarce "Wasi" konsultanci?

Odpowiedz

31. WitekT
0

2015-02-06 15:32:56

ciekawski: o certyfikat można wystąpić do września roku poprzedzającego rok, na który się go otrzymuje. Z porównywarką wystartowaliśmy w połowie września, na dodatek było to trochę rozwiązanie "na około" jeżeli chodzi o kwestie regulaminowe. Niewykluczone, że postaramy się o taki certyfikat na 2016 rok. Jeszcze w tym roku wystartujemy z porównywarką stacjonarną, wtedy będziemy mieli bardziej kompleksowe podejście i nasz wniosek też będzie bardziej kompleksowy.

Odpowiedz

30. ~ciekawskich
0

2015-02-06 15:20:46

Wszyscy piszą dlaczego brak certyfikatu UKE. rozumiem że o takowych nie występowaliścię. powód tego że.nie. wnioskowaliscie o niego ? gracie długo falowo więc certyfikat ładnie podnosi wiarygodność. więc co was skłoniło do olania sprawy?

Odpowiedz

29. ~
1

2015-02-06 11:45:47

Witek, powtarzasz się :)Albo masz coś nie teges z infrastrukturą.

Odpowiedz

24. WitekT
0

2015-02-06 11:35:01

PiotrM: sam wiesz, że ciężko jest coś zapisać czasem w regulaminie w prosty sposób. Czasem potrzebne są uproszczenia, które go skracają. Podejdźmy jednak do tematu od strony logicznej - jeżeli przekażemy kontakt osoby, która tego nie chce, to zrazimy ją i już do nas nie wróci. Klient stracony na zawsze. Biorąc pod uwagę fakt, że mamy wiele produktów (nie tylko komórkowych, ale i finansowych, a wkrótce stacjonarnych), które chcemy sprzedawać, to szybko by wyczerpała nam się pula osób i po prostu byśmy zbankrutowali.Szanujemy naszego klienta, chcemy mu oferować rozwiązania szyte na miarę, nie atakować go telefonami ani ofertami - po to, żeby do nas wracał. On będzie zadowolony, znajdzie u nas dobrą ofertę - my będziemy zadowoleni, bo dostaniemy pieniądze od operatora za przekazanie ZA JEGO ZGODĄ danych.

Odpowiedz

23. PiotrM
0

2015-02-06 10:55:02

@22 co więc zrobić, by dane na pewno nie trafiły dalej (poza Usługodawcę, czyli Telepolis?) - pytam o coś co da pewność, bo przy całym szacunku dla Ciebie, Twoje posty nie wiążą prawnie.

Odpowiedz

22. WitekT
0

2015-02-06 10:47:14

PiotrM: mówię Ci jak jest. Jak klikasz konkretną ofertę, to po co jeszcze nasze cc? Wtedy info dostaje konkretny operator.

Odpowiedz

21. ~Kamil
0

2015-02-06 10:45:33

Virgin Mobile wprowadziło fenomenalną ofertę. Rozmowy, smsy, internet, aplikacje bez limitu bez żadnej umowy za 29zł :)

Odpowiedz

20. PiotrM
0

2015-02-06 10:45:21

@13Z poniższego zapisu regulaminowego , nie wynika, że nie udzielenie zgody podczas rozmowy z CC zatrzymuje przekazanie danych do operatora - reg. wskazuje alternatywne ścieżki przepływu danych osobowych:Zapytanie wstępne jest kierowane bezpośrednio do systemu teleinformatycznegoSerwisu. Następnie przekazywane jest ono:a. Bezpośrednio do Operatora lub;b. do Operatora za pośrednictwem Partnera lubc. Call Center Usługodawcy ? wówczas Doradca skontaktuje się zUżytkownikiem na zasadach określonych w §10.

Odpowiedz

19. ~LTE
0

2015-02-06 10:42:31

Skorzystałem raz i nie polecam, jakiś oszołop dzwonił i namawiał mnie na ofertę abonamentową.

Odpowiedz

18. WitekT
0

2015-02-06 10:40:42

PiotrM: których?

Odpowiedz

17. PiotrM
0

2015-02-06 10:37:47

Wciąż nie ma wszystkich sieci.

Odpowiedz

16. WitekT
0

2015-02-06 10:32:39

14: bo się o niego nie staraliśmy.

Odpowiedz

15. ~zxc
0

2015-02-06 10:12:27

Kolego @10 i @12 mimo ze z sensem piszesz to bardzo bym cie prosil o zmiane niku ktorym sie podpisujesz... bo potem wyjdzie ze twoje komentarze oraz moje wczesniejsze nr @2 i @3 pisse jedna i ta sama osoba a tak noe jest(proponuje zwrocic uwage na ip)

Odpowiedz