DAJ CYNK

SMS-y skutecznie przypominają o zadłużeniu

30.03.2016

Dodane przez: orson_dzi

Kategoria: Prawo, finanse, statystyki

Interakcje: 3292

Ważne 2

7

Wiadomości SMS są jedną z najskuteczniejszych form przypominania klientom o zadłużeniu wobec firm.

Wiadomości SMS są jedną z najskuteczniejszych form przypominania klientom o zadłużeniu wobec firm.

Wiadomości tekstowe najczęściej przypominają o zbliżającem się terminie zapłaty, wystawionej fakturze, kwocie, danych do przelewu, opóźnieniach lub w razie przekroczenia terminów - o wysokości naliczonych odsetek i innych konsekwencjach. Dłużnik może zostać poinformowany na przykład o terminie zawieszenia usługi, wszczęciu procesu windykacyjnego lub zostać zaproszonym do negocjowania zaległej spłaty. Dzięki odpowiedniemu planowaniu wysyłki i personalizacji wiadomość nabiera przystępnego dla odbiorcy charakteru. Oczywiście niezmiernie istotna jest przejrzystość komunikatu i odpowiedni czas przesłania go do klienta - te dwa czynniki mogą znacząco podnieść skuteczność działań.

Według danych przeprowadzanych przez firmy zajmujące się masową wysyłką SMS, ponad 90% wiadomości tekstowych jest otwieranych przez odbiorców, a najczęściej następuje to w czasie krótszym niż jedna minuta. Celem masowej wysyłki SMS jest oczywiście zmobilizowanie płatników do jak najszybszego uregulowania należności, a powyższe statystyki dotyczące wiadomości tekstowych pokazują, ze jest to narzędzie wyjątkowo skuteczne.

Według danych Rejestru Dłużników ERIF Biura Informacji Gospodarczej średnie zadłużenie Polaków wynosi około 7 tysięcy złotych na osobę. Pod koniec roku 2015 w Rejestrze znalazło się ponad 4 mln spraw o łącznej wartości ponad 20 mld złotych. Konsumenci są zadłużeni głównie z powodu nieuregulowanych płatności za usługi telekomunikacyjne, multimedia, zobowiązania wobec banków i innych instytucji finansowych - głównie firm, które udzielają pożyczek krótkoterminowych.

Źródło tekstu: SMSAPI

Tagi: sms SMSAPI
Komentarze
Zaloguj się
15. ~robakon
0

2018-05-30 14:01:34

smsy przypominające - o czymkolwiek - są najlepszą z możliwych opcji. nawet te o zadłużeniu - przynajmniej nie jesteśmy "Zawaleni" większym długiem. ja dzięki platformie playsms również korzystam z marketingu smsowego

Odpowiedz

14. ~
0

2016-03-31 08:14:08

Treść wiadomości13). Tj. Sms sieciowy bez numeru?

Odpowiedz

13. ~Marek
1

2016-03-31 04:27:14

Mnie w nju irytuje jedno-sms o przekroczeniu 39 zł w jeden na wszystko i że wszystko od tej pory bez limitów. Po pierwsze, jaki sens tego skoro i tak więcej zapłacić nie mogę za usługi krajowe? Po drugie- dubel na drugi numer nju dodatkowy. Gdy zdarza się, że przekroczę te kwotę np.o 23 ej , to użytkownika drugiego numeru sms budzi. W marcu nie było tego smsa, więc albo coś się zawiesiło, albo ktoś zmądrzał u operatora.

Odpowiedz

12. ~
0

2016-03-30 18:05:18

@7: BOK mógłby przekazać dalej sugestię do osób zajmujących się systemem. Ale odmawiają.Mam też numery w Play oraz T-Mobile i nie ma tam takich cyrków. Przychodzi chyba 1 sms z kwotą, terminem, formą płatności, itp.Proces windykacyjny mało mnie interesuje.

Odpowiedz

11. ~Wojtaszek
1

2016-03-30 17:32:13

A ja nie korzystam z usług firm, w których tego g.wnianego spamu sms/''owego nie można wyłączyć. Potwierdzam, że najgorszy jest pod tym względem Orętsz. Dodatkowo na początku jakkiejkolwiek umowy zawsze podaję nr tymczasowy.

Odpowiedz

10. xander21
0

2016-03-30 16:57:33

Podpisałeś cyrograf to płacisz. Nie ma, że nie.

Odpowiedz

9. ~tomek
0

2016-03-30 16:49:06

w firmie x w ktorej posiadam abonament na telewizje cyfrowa smsy wysylane sa juz tydzxien przed terminem platnosci. Ma to swój cel i daje do myslenia

Odpowiedz

8. ~OBRZYN
-5

2016-03-30 15:19:50

Ja mam plusa i nikt mnie nie nęka. A jak się ma pseudo siec to rożnie z tym bywa.

Odpowiedz

0

2016-03-30 15:01:28

@5 BOK na to nic nie poradzi, te SMS-y idą z "systemu". Ale fakt, w nju mobile jest ich za dużo, poza tym potrafią się nie raz dublować. Poniekąd wychodzi to z "przyjaznego procesu windykacyjnego". Tam nawet jak masz zaległość i założą Ci blokadę, to możesz doładować konto jak prepaida i dalej dzwonić. Jakiekolwiek kroki windykacyjne są podejmowane stosunkowo bardzo późno.

Odpowiedz

6. ~
1

2016-03-30 14:57:23

@4 właśnie - karencja powinna trwać co najmniej 2 lata.

Odpowiedz

5. ~
0

2016-03-30 14:56:05

@3: W NJU to w ogóle tragedia - masz aktywne Polecenie Zapłaty, a dostajesz na kilka dni przed terminem zapłaty przypomnienie o treści "dokonaj wpłaty do dnia X.Y". BOK nie widzi problemu,,,

Odpowiedz

4. ~
2

2016-03-30 14:53:41

A po ok. półrocznej karencji od rozwiązania umowy/utraty ważności prepaida taki numer trafia do puli i nowy abonent jest nękany wiadomościami i połączeniami od firm windykacyjnych, banków, itd. z powodu zadłużenia poprzednika

Odpowiedz

3. ~ola
0

2016-03-30 14:53:22

powinna być opcja wyłączenia tego - w nju mam sms, FV, wpłata, wystawiono.. zwariować mozna

Odpowiedz

1

2016-03-30 14:49:28

hehehe dlatego podaje się tymczasowy nr prepaid przy umowach.

Odpowiedz

1. ~Hotelarz
0

2016-03-30 14:40:47

Jak mam nie zapłacić to i SMSy wam nie pomogą.

Odpowiedz