Wiadomości
    
    Rok 2017 według Virgin Mobile
Największy wirtualny operator w Polsce podsumował kończący się 2017 rok w telekomunikacji.
                            
                                        
                                        51
                                    
                
                        
    
        
                    
            
    
        
    
    
        
            
        
        Udostępnij na fb
    
    
        
        Udostępnij na X
    
 
     
    
                                Roam Like At Home
            
                                        
                                Jako Virgin Mobile Polska konsekwentnie staliśmy przy stanowisku, iż literalne wdrożenie "Roam like at home" nie może doprowadzić do sytuacji, w której 90% klientów finansuje 10% tych, którzy nadużywają połączeń w roamingu. Otwartym pozostaje pytanie czy pomniejszone przychody nie przełożą się na spowolnienie inwestycji i konkurencyjność rynku
            
                                        
                                wielkiej czwórki
            
                                        - zmiana na pozycji lidera pod względem liczby aktywnych kart SIM (Play, 28,9% polskiego rynku),
- duże inwestycje największych telekomów w działania marketingowe,
- coraz częstsze wykorzystanie botów w obsłudze klientów jak i sprzedaży produktów,
- coraz mniejsze ramki i coraz większe powierzchnie wyświetlaczy w smartfonach, nowe sposoby uwierzytelniania tożsamości (Face ID),
- rozwój płatności zbliżeniowych telefonem.
 
     
     
     
        
        