Instytut Monitorowania Mediów zbadał czerwcowe wydatki na reklamę w pięciu branżach. Spółki telekomunikacyjne wydały na reklamę 113,5 mln zł. Instytut Monitorowania Mediów zbadał czerwcowe wydatki na reklamę w pięciu branżach. Spółki telekomunikacyjne wydały na reklamę 113,5 mln zł. Branża telekomunikacyjna, podobnie jak farmaceutyczna, finansowa i motoryzacyjna, najchętniej reklamowała się w telewizji, natomiast najmniejsze wydatki w jej przypadku zostały poniesione na reklamy w prasie. Wśród firm telekomunikacyjnych najwięcej na reklamę w czerwcu bieżącego roku wydał T-Mobile, który wyprzedził Plusa. Wydatki operatora magentowej sieci przekroczyły 25 mln zł. Podium zamyka Orange. W branży telekomunikacyjnej najczęściej reklamowano sieci komórkowe (30%), ofertę na kartę (15%) oraz telewizję cyfrową (13%), a także ofertę na abonament (12%) i ofertę łączoną (10%).