DAJ CYNK

Program Local Netia - lepsze rezultaty niż zakładano

10.10.2016

Dodane przez: SirmarK

Kategoria: Prawo, finanse, statystyki

Interakcje: 8009

Ważne 1

0

Netia zadowolona jest z programu Local Netia, który ma decentralizować procesy: sprzedaży, ofertowania, dostawy usługi i utrzymania - poinformował w wywiadzie dla PAP prezes Netii Tomasz Szopa.

Netia zadowolona jest z programu Local Netia, który ma decentralizować procesy: sprzedaży, ofertowania, dostawy usługi i utrzymania - poinformował w wywiadzie dla PAP prezes Netii Tomasz Szopa.

Koncepcja jest taka, by sieci, z których korzystają klienci nie były sterowane bezpośrednio przez centralę, tylko by nad ich jakością czuwali lokalni partnerzy, szybciej reagujący na wszelkie utrudnienia.

Zobacz: We wrześniu ruszy program Local Netia

Pilotaż programu działa obecnie w dwóch regionach: w Białymstoku i Opolu, a do końca roku mają być uruchomione w sumie cztery.

Efekty są rewelacyjne: wskaźnik satysfakcji klienta w tych dwóch lokalizacjach wzrósł o kilkanaście punktów procentowych. Aktywność i przedsiębiorczość lokalnych partnerów jest bardzo duża i jesteśmy pozytywnie zaskoczeni. Nowa sprzedaż w tych dwóch lokalizacjach wzrosła o kilkadziesiąt proc. - to jest dużo więcej niż się spodziewaliśmy. Oczekiwałem 15-20 proc., a okazało się, że w jednej z lokalizacji sprzedaż wzrosła o 40 proc., a w drugiej nawet 120 proc. W ciągu kolejnych dwóch lat spodziewamy się w tych miastach spadku wskaźnika odejść klientów - powiedział Tomasz Szopa.

Operator planuje podzielić kraj na 20 regionów, które zostaną oddane w zarządzanie lokalnym partnerom. Trwa jeszcze dopracowywanie ostatecznego modelu, ale w ciągu dwóch tygodni zapaść mają ostateczne decyzje.

Prezes Netii wspomniał też o programie Digital Netia.
W Digital Netia przyjrzymy się m.in. systemom CRM i innym sprzedażowym. Musimy zautomatyzować procesy i przyspieszyć je znacząco. Nie wykluczam także przyjrzenia się systemom bilingowym. Cyfrowa transformacja ma nam pomóc tworzyć nowe produkty, które jesteśmy w stanie wygenerować dzięki posiadanej technologii - powiedział prezes. Zapowiedział również prezentację na przełomie roku nowego produktu, który będzie związany z big data i przetwarzaniem oraz analizą dużej ilości danych.

Źródło tekstu: PAP, wł

Komentarze
Zaloguj się
13. ~Trzymam kciuki.
0

2017-01-14 09:51:24

Przecież to już było... Historia kołem się toczy. Projekty Netii "24h" i tak dalej. Tak zaczynałam Netia, potem wszystko po mału centralizowala i outsoursowala teraz chce powrócić na lokalny grunt. To wszystko trwało nie mała 20lat ile w tym czasie było konkretnych inwestycji w sieć ... niewile. W tym czasie rynek nie spał. ... Aż szkoda gadać...

Odpowiedz

12. ~szepczacabrykieciarka
0

2016-10-18 15:39:07

Internet u nich mnie satysfakcjonuje. Nie mam problemów ze stabilnością sieci, obsługa jest ok. Mam nadzieję, że nic w tym nie spartolą.

Odpowiedz

11. ~Wolny
0

2016-10-11 21:56:46

Hola hola...aż żal bierze jak to wszystko działa..

Odpowiedz

10. ~Miriam
0

2016-10-11 19:36:03

Co wy krytykanci wiecie. Są super.Są sponsorem Wigier Suwałki. I Jagiellonii. I reklamę mają super z tą panią co przysiady robi. Mojemu dziadkowi aż sztuczna szczęka wypada jak ją oglądać.

Odpowiedz

9. ~g*wno prawda
0

2016-10-11 17:48:09

wzrosła sprzedaż chwilowo i krótkotrwale, wszystko przez to ze udało się przejąc klientów po MNI-Telecomie... teraz sprzedaż ponownie spadnie, nie ma o czym się chwalić, pozdrawiam

Odpowiedz

8. ~
0

2016-10-11 17:11:11

to co - wraca Dialog we Wrocławiu?

Odpowiedz

7. ~Galeo
0

2016-10-11 10:31:22

hmm.. wzrost sprzedaży o 40% i 120%.. a w liczbach bezwzględnych jak to wygląda??.. a o nich nie mówimy..No tak, bo czym się chwalić..Sprzedawaliśmy 10 usług miesięcznie teraz trafiło się 14 i jest sukces!!Jak tak by to porównać z tym co działo się kiedyś..a tak, zapomniałem, inny rynek...

Odpowiedz

6. ~O.T.D.
1

2016-10-10 23:57:20

ja mówiąc szczerze nie rozumiem oferty Netii, trudno mi się w niej odnaleźć. Tak samo ciężko mi się nawiguje po ich www. Ze strony nie wiem czy oni oferują samodzielną telefonie komórkową (czy łączoną z czymś) ani czy oni mają internet mobilny z routerem LTE (ponoć mają) i jak go zamówić. Należy popracować nad obsługą klienta.

Odpowiedz

5. ~wosq
1

2016-10-10 23:48:07

Moja satysfakcja jest taka, że zaoferowali mi internet 14 Mbit/sek w mojej lokalizacji.Podziękowałem.Jestem w Vectrze i mam 100 Mbit/sek.

Odpowiedz

4. ~.wewewe
0

2016-10-10 23:09:33

@3 i podobnie jest w kontaktach z klientami - tak, zwiekszymy predkość... nie, jednak nie... a może jednak... :D po kilku latach kopnąłem ich w mniej szlachetną część pleców, poszedłem do konkurencji i mam 5 razy szybszego neta za 10pln mniej :D

Odpowiedz

3. ViNYL
0

2016-10-10 22:36:14

Niech ustalą najpierw kierunek rozwoju, na razie jest to jedna wielka huśtawka: koncentracja na kliencie biznesowym - a nie jednak na indywidualnym; scentralizujmy wszystko - czekajcie może jednak lokalnie tym ktoś niech zarządza; administrujmy SAPem sami - bez sensu, lepszy outsourcing; sprzedajmy playa - ej, odkupimy za tyle samo; postawmy na usługi stacjonarne - jednak czas na mobile. Na każdej płaszczyźnie jest dokładnie tak samo w Netii od lat.

Odpowiedz

-3

2016-10-10 22:15:17

Ja pierd... co za korpo bełkot.

Odpowiedz

1. jarekt
0

2016-10-10 22:08:37

który ma decentralizuje procesy:

Odpowiedz