Orange liderem wydatków na reklamę podczas Euro
Podczas zakończonych Mistrzostw Europy w piłce nożnej najwięcej na reklamy wydało Orange. Ogółem telekomy wydawały w tym czasie na reklamy największe pieniądze.

Podczas zakończonych Mistrzostw Europy w piłce nożnej najwięcej na reklamy wydało Orange. Ogółem telekomy wydawały w tym czasie na reklamy największe pieniądze.
Podczas Euro 2016 Orange wydało na reklamę łącznie 4,42 mln zł. Kolejne miejsca w zestawieniu zajęły odpowiednio: Play (3,43 mln zł), Plus (3,05 mln zł) i T-Mobile (3 mln zł). Warto przy tym zauważyć, że tylko Orange było jednym z oficjalnych sponsorów Mistrzostw. Pozostałe dwie firmy, z trzech głównych sponsorów imprezy, McDoland's i Coca-Cola, w zestawieniu najwyższych wydatków zajęły kolejno piąte (2,7 mln zł) i siódme (1,97 mln zł) miejsce.