DAJ CYNK

Centertel mocno ograniczył budżet reklamowy, konkurencja bez większych zmian

30.03.2013

Dodane przez: WitekT

Kategoria: Prawo, finanse, statystyki

Interakcje: 2651

Ważne 6

0

W lutym 2013 roku największy spadek w budżecie reklamowym w ujęciu rocznym zanotował Centertel. W porównaniu do lutego 2012 roku wydał o 48,1% mniej (spadek z 50,8 do 26,4 mln zł) - wynika z danych Kantar Media.

W lutym 2013 roku największy spadek w budżecie reklamowym w ujęciu rocznym zanotował Centertel. W porównaniu do lutego 2012 roku wydał o 48,1% mniej (spadek z 50,8 do 26,4 mln zł) - wynika z danych Kantar Media.

Niewielkie zmiany cennikowych budżetów reklamowych zanotowały P4 (spadek o 1,5% do 29 mln zł), oraz Polkomtel (wzrost o 2,3% do 27,6 mln zł). Natomiast PTC, wydała 15,4% więcej niż rok wcześniej (34,5 mln zł).

W sumie cennikowe wydatki wszystkich firm (nie tylko telekomunikacyjnych) na reklamę w telewizji, radiu, prasie, kinach i na outdoorze wyniosły w lutym 1,708 mld zł, o 16,3% więcej niż miesiąc wcześniej, a o 3,1% więcej niż w lutym 2012 roku.

Źródło tekstu: Wirtualne Media

Komentarze
Zaloguj się
16. WitekT
0

2013-04-02 09:38:49

12: a czemu nie wierzysz? Intuicja czy masz konkretne dowody albo inne wyliczenia? To nie jest błąd...

Odpowiedz

15. wlo
0

2013-04-02 09:21:11

12 - a musi być? kwota podobno dotyczy WSZYSTKICH (nie tylko telekomunikacyjnych) firm - np. produkujących podpaski czy preparaty na męskość... Więc wydaje się całkiem realna.

Odpowiedz

14. ~Piotrek
1

2013-04-01 21:42:18

Nie katujemy Was z uprzejmośći ..........nie reklamujemy Q jakości :P

Odpowiedz

13. ~Pink
1

2013-04-01 19:30:51

Orange się nie reklamuje, bo nie ma co reklamować. Fajne promocje można policzyć na palcach jednej ręki, a cała reszta to "lepiej nie mówić". No i nie mówią.

Odpowiedz

12. ~
1

2013-04-01 18:00:34

nadal nie poprawione nie wierze że wydali miliard siedemset milionów.

Odpowiedz

11. ~pabloki
-1

2013-04-01 16:59:42

joke

Odpowiedz

10. ~
1

2013-04-01 14:45:29

wyniosły w lutym 1,708 mld zł błąd

Odpowiedz

9. ~LepikPL
1

2013-04-01 14:08:15

Widać że stary orangutan cienko sobie radzi. Kryzys u nich aż piszczy. Tną co sie da. Czyżby centrala w Żabolandii wyssała całą energię? Timob z kolei zdrowy i w natarciu. Plej chyba z rozpędu łoży na reklamę, bo gruba kasa do zapłaty za megaHertze. Solozolandia ma na głowie inne problemy, bo po czystkach trochę ich przytkalo. Sporo widać między wierszami.

Odpowiedz

-1

2013-04-01 11:08:48

6: Dokładnie tak. Co to jest 200 000 zł? A naiwni myślą, że jakby nie było celebrytów to Play mógłby im obniżyć ceny usług. Jasne, że by mógł, każdemu użytkownikowi o kilka groszy (sumarycznie) miesięcznie.

Odpowiedz

7. ~wariat
1

2013-04-01 11:02:16

jak się nie ma co reklamować to się ogranicza i nie reklamuje:D

Odpowiedz

6. WitekT
1

2013-04-01 10:29:46

5: gaża aktorów i wyprodukowanie spotu to marne kilka procent budżetu reklamowego... Naprawdę uważasz, że jakiś celebryta w reklamie może wywrócić do góry nogami budżet jakiegokolwiek telekomu? Proszę Cię... ;-)

Odpowiedz

5. ~
1

2013-04-01 10:27:29

ciekawe jak play mogło spaść skoro biorą celebrytów

Odpowiedz

4. ~W4Ready
1

2013-04-01 10:16:36

Mam nadzieję, że to nie prima aprilis ;)

Odpowiedz

3. ~pablo_ck
-1

2013-04-01 09:25:21

Poprosimy coś na Prima aprilis :) ;p

Odpowiedz

2. WitekT
1

2013-04-01 09:15:49

arecs: poprawione, dzięki! :-)

Odpowiedz