Plus po siedmiu latach w końcu bez Mumio

Zwycięzcą trwającego od marca przetargu na obsługę marki Plus w zakresie kreacji i realizacji kampanii ATL została agencja Change Communications. Przygotuje ona nową kampanię świąteczną sieci, już bez udziału kabaretu Mumio.

Lech Okoń (LuiN)
43
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Plus po siedmiu latach w końcu bez Mumio

Zwycięzcą trwającego od marca przetargu na obsługę marki Plus w zakresie kreacji i realizacji kampanii ATL została agencja Change Communications. Przygotuje ona nową kampanię świąteczną sieci, już bez udziału kabaretu Mumio.

Dotychczasowe kampanie realizowane były przez PZL - z kabaretem Mumio od 2005 roku, w łącznie ponad stu, wielokrotnie nagradzanych spotach.

Zdaniem komisji przetargowej zaprezentowana przez agencję Change Communications strategia i ogólna koncepcja kreatywna w większym stopniu odpowiadały oczekiwaniom, co do nowego sposobu komunikacji marki Plus.

Pierwszą kampanią zrealizowaną przez Change Communications w nowym formacie kreatywnym będzie kampania promująca ofertę świąteczną - tym razem już bez kabaretu, który od lat kojarzy się z siecią Plus.

Dalsza część tekstu pod wideo