Orange wyciąga wtyczkę. Usługa znika po dwóch latach

Orange dość niespodzianie zapowiedział koniec jednej ze swoich usług dodatkowych. Operator wprowadził ją w marcu 2023 roku, jednak teraz zmuszony jest z niej zrezygnować. Chodzi o usługę Serwisant 24.

Mieszko Zagańczyk (Mieszko)
8
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Orange wyciąga wtyczkę. Usługa znika po dwóch latach

Od dzisiaj Orange kończy sprzedaż usługi Serwisant 24 z umową na czas nieokreślony. Jak wyjaśnia operator, powodem jest wycofanie się firmy zewnętrznej, która realizowała tę usługę. Bliższe szczegóły nie są jednak znane.

Dalsza część tekstu pod wideo

Operator planuje też całkowite wyłączenie Serwisanta 24 dla obecnych klientów. Usługa zostanie wyłączona z końcem okresu rozliczeniowego, który następuje po 8 sierpnia 2025 roku. O dokładnej dacie wyłączenia każdy użytkownik zostanie poinformowany SMS-em.

Orange podaje przykłady, jak dokładnie wyłączy Serwisanta 24:

Jeśli Twój okres rozliczeniowy zaczyna się 10 dnia miesiąca, wyłączymy usługę 9 sierpnia. Jeśli Twój okres rozliczeniowy zaczyna się 5 dnia miesiąca, wyłączymy usługę 4 września.

Orange zapewnia jednak, że wszystkie awarie zgłoszone przed datą wyłączenia zostaną obsłużone zgodnie z dotychczasową umową.

Czym był Serwisant 24?

Serwisant 24 to dostępna od marca 2023 roku usługa Orange, która umożliwiała szybkie wezwanie fachowca w razie domowej awarii – elektryka, hydraulika, ślusarza, szklarza, serwisanta RTV/AGD czy nawet informatyka. Pomoc można było zgłosić przez całodobową infolinię, a Orange pokrywał koszty dojazdu, diagnozy i naprawy w ramach ustalonego limitu. Usługa była dostępna dla klientów abonamentowych Orange Love oraz abonamentów komórkowych. Z usługi serwisanta można było skorzystać 3 razy w trakcie 12 miesięcy trwania umowy z Orange. Operator pokrywał koszty każdej z napraw do kwoty maksymalnie 1500 zł.

W ramach usługi Orange oferował szybką pomoc w przypadku nieoczekiwanych awarii. Pomarańczowy operator obiecywał, że już w ciągu 1 godziny zostanie umówiony termin wizyty, który można było ustalić w dogodnych dla klienta godzinach. Miesięczny koszt usługi wynosił 15 zł

Trudno powiedzieć, czy usługa cieszyła się popularnością, jednak niewątpliwie stanowiła ciekawe uzupełnienie oferty operatora.