Ogilvy dla Netii

Gruppa66 Ogilvy przygotowała najnowszą kampanię wizerunkową dla Netii. Celem kampanii jest budowanie wizerunku Netii jako firmy posiadającej najlepszą ofertę skierowaną do klientów biznesowych.

Redakcja Telepolis
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Ogilvy dla Netii

Gruppa66 Ogilvy przygotowała najnowszą kampanię wizerunkową dla Netii. Celem kampanii jest budowanie wizerunku Netii jako firmy posiadającej najlepszą ofertę skierowaną do klientów biznesowych.

W obecnej kampanii, stanowiącej element strategii "Lepsza perspektywa", podkreślona została elastyczność oferty i dostępność indywidualnych rozwiązań. Kampania telewizyjna potrwa do 7 listopada br. Outdoor uzupełni przekaz reklamowy przez cały listopad.

Tym razem "lepsza perspektywa" zyskała oprawę nowoczesnego, wirtualnego miasta, które powstaje na życzenie. W ten sposób Netia podkreśla w swojej kampanii elastyczność i konkurencyjność oferty skierowanej do biznesu oraz konsekwentnie buduje wizerunek "lepszej" firmy telekomunikacyjnej.

Spot wyprodukowało studio Graffiti Film. Produkcję nadzorował Ryszard Kłosowski (Gruppa66 Ogilvy). Wizję agencji wcielił w życie reżyser i operator Łukasz Kośmicki w ścisłej współpracy z Tomkiem Siatkowskim, artystą pracującym w technice animacji 3D ze studia TPS. Efektem współpracy jest wykreowanie całkowicie wirtualnego, ultranowoczesnego miasta, po ulicach którego porusza się (prawdziwy tym razem) aktor. Oglądaną w filmie Netii architekturę zaprojektował Wojtek Saloni-Marczewski.

Zakończenie filmu zaskakuje złudzeniem perspektywicznym - park, w którym znajduje się bohater spotu okazuje się dachem wieżowca. Widz po raz kolejny uczestniczy w zabawie z perspektywą, która stała się już tradycją w komunikacji Netii. Ukazywanie niezwykłych i zaskakujących połączeń to formalny pomysł na urealnienie "lepszej perspektywy" w telekomunikacji, którą Netia zapewnia swoim klientom.

Dalsza część tekstu pod wideo