Wiadomości
Odpowiedź T-Mobile na stanowisko UOKiK w sprawie udostępniania rozmów z konsultantami
T-Mobile odpowiedział na zarzuty UOKiK w sprawie obowiązku udostępniania klientom nagrań rozmów z konsultantami.
41
Udostępnij na fb
Udostępnij na X

T-Mobile odpowiedział na zarzuty UOKiK w sprawie obowiązku udostępniania klientom nagrań rozmów z konsultantami.
Oświadczenie T-Mobile brzmi następująco:
Już w naszym pierwszym stanowisku informowaliśmy UOKiK, że dołożymy wszelkich starań, aby nasi konsultanci udostępniali wszystkie nagrania rozmów telefonicznych z klientami. Zamierzamy również podjąć dodatkowe działania, które usprawnią proces i pozwolą na udostępnianie wszystkich nagrań na życzenie klientów.
Zobacz: UOKiK: Klienci muszą mieć dostęp do nagrań rozmów z konsultantami
Dalsza część tekstu pod wideo