Netia została nowym sponsorem koszykarzy z Arki Gdynia

Netia została jednym ze sponsorów koszykarskiej drużyny Suzuki Arka Gdynia. Logo operatora pojawi się między innymi na koszulkach zawodników, którzy wkrótce rozpoczną nowy sezon rozgrywek koszykarskiej ekstraklasy.

Marian Szutiak (msnet)
2
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Netia została nowym sponsorem koszykarzy z Arki Gdynia

Wkrótce rusza sezon 2022/2023 w koszykarskich rozgrywkach ligowych. Netia będzie w tym czasie wspierać najbardziej utytułowany zespół koszykarski w Polsce, który występuje obecnie pod nazwą Suzuki Arka Gdynia.

Dalsza część tekstu pod wideo

Koszykówka jest jedną z najbardziej emocjonujących i dynamicznych dyscyplin sportowych. W naszym codziennym działaniu bardzo często przyświecają nam te same wartości, którymi kieruje się odnosząca sukcesy drużyna koszykarska. Dlatego naszą przygodę ze sponsorowaniem sportu drużynowego zdecydowaliśmy się rozpocząć od tej właśnie dyscypliny.

– powiedział Andrzej Abramczuk, Prezes Zarządu, Dyrektor Generalny Netia S.A.

Logo Netii pojawi się między innymi na tyle koszulek i spodenek meczowych zawodników, dresach reprezentacyjnych oraz wszystkich materiałach i kanałach informacyjnych drużyny Suzuki Arka Gdynia. W ramach umowy Netia ma też zapewnioną szeroką ekspozycję swojego logotypu i materiałów reklamowych na terenie hali domowej drużyny, którą jest obiekt o nazwie Polsat Plus Arena Gdynia. Logo operatora będzie umieszczone na parkiecie w okolicach koszy, na elektronicznych bandach reklamowych oraz ściance sponsorskiej wykorzystywanej podczas konferencji prasowych.

Pierwszy mecz w Energa Basket Lidzie drużyna stoczy 22 września 2022 roku. Natomiast pierwszy domowy pojedynek (na Polsat Plus Arenie Gdynia) zaplanowany jest na 16 października tego roku.

Netia została nowym sponsorem koszykarzy z Arki Gdynia

Klub koszykarski, występujący obecnie pod nazwą Suzuki Arka Gdynia, powstał w 1995 roku, jako zespół trzecioligowy. Początkowo jako Trefl Sopot, drużyna przez kolejne lata występowała pod nazwami: Prokom Trefl Sopot, Asseco Prokom Sopot, Asseco Prokom Gdynia, Asseco Gdynia i Asseco Arka Gdynia. Zespół potrzebował zaledwie dwóch lat, by awansować do ekstraklasy, a już w sezonie 2000/2001 zdobył pierwszy Puchar Polski. W 2003 roku drużyna była finalistą Pucharu Mistrzów FIBA, a w sezonie 2003/2004 zakwalifikowała się do ćwierćfinału ULEB Cup i zdobyła swoje pierwsze mistrzostwo Polski, powtarzając ten sukces 9 razy z rzędu.

W rozgrywkach europejskiej koszykarskiej Ligi Mistrzów zespół cztery razy awansował do grona szesnastu najlepszych zespołów tych rozgrywek (tzw. Top 16), a raz awansował do grona ośmiu najlepszych drużyn w Europie, co było historycznym wyczynem w polskiej koszykówce.