DAJ CYNK

Najlepszy kwartał Huaweia w Polsce

orson_dzi

Prawo, finanse, statystyki

Huawei zanotował w kwietniu najlepsze wyniki sprzedaży w historii firmy w Polsce, osiągając prawie 36% udział w rynku smartfonów pod względem ilości sprzedanych egzemplarzy i prawie 34% pod względem ich wartości.



Huawei zanotował w kwietniu najlepsze wyniki sprzedaży w historii firmy w Polsce, osiągając prawie 36% udział w rynku smartfonów pod względem ilości sprzedanych egzemplarzy i prawie 34% pod względem ich wartości. W obu przypadkach oznacza to wzrost o ponad 13 punktów procentowych w ciągu roku. Rośnie także siła marki w Polsce.

Udział Huawei w rynku smartfonów w Polsce wzrósł w kwietniu w ujęciu ilościowym do 35,8% z 29,3% w marcu. Znaczący wzrost widoczny jest też w perspektywie ostatnich 12 miesięcy - w kwietniu przed rokiem ten wynik wynosił 22,3%. Pod względem wartości sprzedanych telefonów, udział Huawei wzrósł w kwietniu do 33,8% z 24,4% w marcu i z 20,4% w kwietniu przed rokiem - wynika z danych GfK Polonia.

Obok wzrostu sprzedaży smartfonów, Huawei może cieszyć się także ze stałego wzrostu siły marki w Polsce. Według ostatniej fali badania Ipsos, w styczniu 2018 znajomość marki (familiarity) wyniosła 72% wobec 65% w styczniu przed rokiem, a rozpoznawalność marki (consideration) wzrosła do 38% z 36% przed rokiem.

Zobacz: Mobilna fotografia w siedzibie firmy Leica
Zobacz: Test telefonu Huawei P20 Lite
Zobacz: Test telefonu Huawei P20 Pro - pierwsze 10/10 od długiego czasu

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Huawei