LinkedIn nie działa - globlana awaria serwisu społecznościowego
Nie działa Wam LinkedIn? Nie jesteście sami - z całego świata napływają zgłoszenia o awarii popularnego serwisu.

Awaria rozpoczęła się we wtorek, 23 lutego, ok. godziny 19:30 i w chwili pisania tekstu trwa nadal. Użytkownikom odwiedzającym LinkedIn z poziomu przeglądarki internetowej zamiast właściwej strony wyświetla się komunikat "Nie znaleziono strony". Przesiadka na aplikację mobilną nie pomaga - tutaj czeka na nas wyłącznie informacja o błędzie.
Niestety jak na razie nie wiemy, co spowodowało awarię LinkedIna. Duża liczba zgłoszeń w serwisie Downdetector oraz na innych portalach społecznościowych sugeruje jednak, że problem ma charakter globalny.



Some members may be experiencing an issue with accessing LinkedIn on mobile and desktop. We’re working on this as we speak and will provide updates as we have them. Thanks for your patience!
— LinkedIn Help (@LinkedInHelp) February 23, 2021
Oficjalny komunikat administracji serwisu również wiele nie wyjaśnia. Poinformowano w nim jedynie, że część użytkowników może mieć problem z działaniem portalu oraz że trwają prace mające na celu przywrócenie działania usługi. Niestety nie podano, ile mogą potrwać.