Lenovo niezadowolone z przejęcia Motoroli

Przy okazji prezentacji wyników kwartalnych Lenovo poinformowało, że nie jest usatysfakcjonowane z przejęcia Motoroli.

Arkadiusz Dziermański (orson_dzi)
15
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Lenovo niezadowolone z przejęcia Motoroli

Przy okazji prezentacji wyników kwartalnych Lenovo poinformowało, że nie jest usatysfakcjonowane z przejęcia Motoroli.

Lenovo otwarcie przyznaje, że zintegrowanie działu mobilnego firmy z Motorolą nie spełniło pokładanych oczekiwań. Firma nie jest zadowolona z wyników sprzedaży na dwóch kluczowych rynkach - chińskim i amerykańskim. Szczególnie na tym pierwszym, gdzie sprzedaż spadła ostatnio o 85%.

Lenovo jednak nie składa broni i zamierza sukcesywnie wypełniać założoną strategię. Jednym z jej głównych założeń jest posiadanie dwóch niezależnych prezesów - jeden z nich jest odpowiedzialny za rynek chiński, drugi za resztę świata. W Państwie Środka Lenovo chce skupić się na własnej marce Zuk, która ma konkurować z urządzeniami dostępnymi w niższych cenach. Poza tym Lenovo chce skupić się na rynkach rozwijających się, głównie tych, w których marka jest bardziej rozpoznawalna. Stąd też duży nacisk na promocję nowych smartfonów Moto G między innymi w Brazylii i Indiach.

Dalsza część tekstu pod wideo