Nowym rzecznikiem prasowym Netii został Karol Wieczorek, pełniący dotychczas w tej spółce funkcję kierownika ds. komunikacji korporacyjnej.Nowym rzecznikiem prasowym Netii został Karol Wieczorek, pełniący dotychczas w tej spółce funkcję kierownika ds. komunikacji korporacyjnej. Zmiana na stanowisku rzecznika prasowego Netii jest elementem większych zmian organizacyjnych w obszarze PR, komunikacji korporacyjnej i marketingowej, będącej elementem modernizacji struktury organizacyjnej, w efekcie której wydzielone zostały dwie dywizje (business units), dedykowane osobno segmentowi klientów indywidualnych (B2C) i biznesowych (B2B). Z początkiem kwietnia 2014 roku, z dotychczasowej struktury departamentu marketingu wydzielone zostały dwa odrębne działy komunikacji marketingowej, umiejscowione w dywizjach B2C i B2B. Powstał też nowy dział komunikacji korporacyjnej, w którym skupione zostały kompetencje z zakresu zarządzania marką i badań rynkowych z dotychczasowego działu marketingu oraz kompetencje PR i komunikacji wewnętrznej, skupione dotychczas w dziale PR oraz dziale szkoleń, rozwoju i komunikacji wewnętrznej. Dyrektorem ds. komunikacji korporacyjnej został Michał Dolny, dotychczasowy dyrektor marketingu Netii. Małgorzata Babik, dotychczasowa dyrektor ds. Public Relations i rzecznik prasowa Netii została pełnomocnikiem zarządu Netii do spraw komunikacji w projekcie N2 oraz koordynacji Olimpiady Wiedzy o Internecie NetMastersCup. Karol Wieczorek od ponad dekady jest związany z PR w branży telekomunikacyjnej, w tym od blisko pięciu lat w Netii. Był m.in. twórcą i liderem projektu blog.netia.pl, a także koordynatorem pracy biura prasowego operatora. Przez pierwszych kilka lat swojej kariery zawodowej był dziennikarzem i redaktorem w prasie ekonomicznej oraz wydawnictwach specjalistycznych, skierowanych do branży nowoczesnych technologii. W latach 2003-2008 pracował jako PR Manager/Rzecznik prasowy w Tele2 Polska. Jest absolwentem Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończył również Podyplomowe Studium Public Relations i Strategicznego Komunikowania w Firmach w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Zobacz: Netia zmieni rzecznika prasowego