Huawei rusza z leasingiem swoich produktów dla klientów biznesowych. Do tego oddzielny program serwisowy

'Symboliczne otwarcie nowej strategii B2B'' - takie słowa usłyszeliśmy dziś od polskiego działu Huawei przy okazji startu oferty dla biznesu, obejmującej całe portfolio produktów dostępne w leasingu i z oddzielnym programem serwisowym.

Sebastian Górski (Uapsiabiduba)
3
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Huawei rusza z leasingiem swoich produktów dla klientów biznesowych. Do tego oddzielny program serwisowy

Smartfony, tablety i ultrabooki z portfolio Huawei są już dostępne dla klientów biznesowych w warszawskim sklepie Huawei w centrum handlowym Arkadia. Na podstawie numeru NIP klient biznesowy na miejscu przechodzi weryfikację, a następnie wybiera warunki leasingu. Po pomyślnym przejściu tego procesu ze sklepu może wyjść już z zamówionymi produktami.

Dalsza część tekstu pod wideo

Huawei ma własny pomysł na zbudowanie mocnej pozycji w segmencie B2B. Chce to przeprowadzić przez liczne programy partnerskie, osobny serwis dla firm i wsparcie techniczne. Planuje również współpracę z powstającym w naszym kraju centrum R&D Huawei. Ma ono stanowić swoiste zaplecze rozwoju rozwiązań wdrażanych dla segmentu B2B. Pomoże w tym członkostwo w programie Android Enterprise Recomended.

Huawei rusza z leasingiem swoich produktów dla klientów biznesowych. Do tego oddzielny program serwisowy

Jak tłumaczy Witold Walczak, Dyrektor Departamentu Business Solutions Huawei CBG Polska:

To nasza pierwsza oferta połączona z usługą finansowania ((firmą finansującą jest LeaseLink - red.). Myślę, że to naturalny etap rozwoju biznesu Huawei w Polsce. Jesteśmy już dojrzali na rynku konsumenckim, cieszymy się tam wysokim udziałem, w tym samym czasie rośnie nasz udział wśród klientów biznesowych, a oni mają inne potrzeby i oczekiwania. Chcemy dotrzeć do nich z atrakcyjną ofertą, odpowiedzieć na te potrzeby.