Grupa Multimedia Polska ogłasza nową strategię

Grupa Multimedia Polska ogłosiła strategię rozwoju, której celem jest przekształcenie z operatora telekomunikacyjnego w ogólnopolskiego dostawcę zintegrowanych usług dla domu i firm.

Arkadiusz Dziermański (orson_dzi)
13
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Grupa Multimedia Polska ogłasza nową strategię

Grupa Multimedia Polska ogłosiła strategię rozwoju, której celem jest przekształcenie z operatora telekomunikacyjnego w ogólnopolskiego dostawcę zintegrowanych usług dla domu i firm. W ramach nowej strategii, spółka rozpoczyna sprzedaż gazu - to kolejny produkt po internecie LTE, telefonii komórkowej, ubezpieczeniach i energii elektrycznej, który umożliwi rozszerzanie sprzedaży poza własną sieć telekomunikacyjną.

Klient, który zmieni sprzedawcę gazu na Multimedia, zyskuje 10% oszczędności w stosunku do dotychczasowych opłat (porównano cenę gazu z oferty Gaz na start Multimedia Polska z ceną gazu taryfy PGNiG Obrót Detaliczny nr 4) oraz 3-letnią ochronę przed podwyżką cen. Będzie miał także możliwość obniżenia stawek w trakcie trwania umowy - w przypadku, gdy cena za gaz w taryfie Multimedia będzie niższa od jego obecnej ceny. Proces zmiany sprzedawcy następuje automatycznie - bez zmiany instalacji, licznika czy przerw w dostawie, a klient nadal otrzymuje jedną fakturę za prąd i gaz. Z oferty mogą skorzystać zarówno klienci indywidualni, małe i średnie firmy, jak i duże firmy.

Multimedia promuje również nową ofertę kompleksowego pakietu usług dla klientów w całej Polsce. Wybierając jedną z usług: telewizję cyfrową, internet, prąd lub gaz, klienci otrzymają nielimitowane rozmowy do sieci stacjonarnych i komórkowych oraz smsy za 1 zł miesięcznie przez rok. Możliwe jest również przeniesienie swojego dotychczasowego numeru telefonu do Multimedia.

Nowa strategia wymaga nowego języka i nowych narzędzi komunikacyjnych. Dlatego też 21 kwietnia wprowadzamy odświeżone logo oraz nowe hasło - Multimedia. Tym żyje Twój dom - które będą towarzyszyły naszym działaniom marketingowym kierowanym do klientów indywidualnych. Ze względu na 25-letnią tradycję i przywiązanie klientów biznesowych do dotychczasowej identyfikacji zdecydowaliśmy o zachowaniu używanego obecnie znaku w komunikacji B2B. Jednocześnie rozpoczynamy kampanię reklamową w Internecie i telewizji promującą naszą nową ofertę. Doskonale zdajemy sobie sprawę jak istotną rolę w procesie sprzedaży odgrywa e-commerce. Stworzyliśmy więc nową stronę internetową prezentującą w sposób kompleksowy i przejrzysty naszą ofertę oraz umożliwiającą prosty zakup oferowanych usług - mówi Michał Dolny, dyrektor departamentu marketingu Multimedia Polska.

21 kwietnia startuje kampania reklamowa promująca łączony pakiet usług. Jej głównymi bohaterami będą chomiki.

<: F2609 :>

Dalsza część tekstu pod wideo