e-Telko: kolejne oświadczenie w sprawie odłączenia punktów styku

9 maja Orange odłączył kolejne punkty styku z e-Telko. Firma wydała oświadczenie w tej sprawie.

Arkadiusz Dziermański (orson_dzi)
31
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
e-Telko: kolejne oświadczenie w sprawie odłączenia punktów styku
e-Telko: kolejne oświadczenie w sprawie odłączenia punktów styku






Działając w imieniu e-Telko Sp. z o.o., jako rezes Zarządu, w nawiązaniu do informacji przestawionej przez rzecznika prasowego Orange Polska S.A. dotyczącej wyłączenia w dniu 9 maja 2018 r. punktów styku w Poznaniu i Gdańsku, przedstawiam stanowisko e-Telko Sp. z o.o.
  • W związku z bezprawnym, zdaniem e-Telko, działaniem Orange Polska, informuję, że w dniu 26 kwietnia 2018 r. zostały złożone do Orange Polska wnioski o przekierowanie całego ruchu do operatora alternatywnego. Dzięki temu wszyscy klienci e-Telko będą mieli zagwarantowaną ciągłość realizacji usług. Orange Polska ma obowiązek przełączyć cały ruch w ciągu 14 dni, tj. najpóźniej do końca dnia 10 maja 2018 r.
  • Wyłączenie punktów styku w Poznaniu i Gdańsku przez Orange Polska w dniu 9 maja 2018 r., tj.na jeden dzień przed upływem terminu realizacji wniosków, jest działaniem, które świadczy o tym, że Orange Polska kompletnie nie liczy się z Abonentami, pomimo iż wielokrotnie zapewniała, że dobro Abonentów jest jej priorytetem.
  • Pomimo, iż przekierowanie ruchu w całości zależy od działań Orange Polska i 14- dniowy termin jest terminem maksymalnym, Orange Polska zdecydowała się wyłączyć kolejne punkty styku, narażając kolejnych Abonentów, w tym też kolejny szpital, na problemy z łącznością.
  • E-Telko wielokrotnie podejmowała wysiłki ukierunkowane na zawarcie porozumienia z Orange Polska celem spełnienia ciążącego na obu przedsiębiorcach telekomunikacyjnych obowiązku zapewnienia ciągłości świadczonych usług - niestety bezskutecznie. Zdaniem e-Telko, Orange Polska nie dopełniła swoich zobowiązań wynikających z oferty ramowej SOR, dodatkowo nie wykazuje realnej chęci współpracy, proponuje rzekome rozwiązania alternatywne - tak szeroko opisywane przez Orange Polska - które w efekcie nie chronią interesów Abonentów i spowodowały pojawienie się problemu u coraz większej ilości bezsilnych Abonentów.
  • Zdaniem e-Telko, przed przełączeniem ruchu do innego operatora, Orange Polska postanowiła jeszcze raz wykorzystać swoją pozycje dominującą i sprawić kłopoty e-Telko, resellerom, a przede wszystkim Abonentom.

Zobacz:

Zobacz:

Zobacz:

Zobacz:

Zobacz:

Zobacz:

Zobacz:

Zobacz:

Zobacz: