To się nazywa zwiastun! Disney+ promuje swoją ofertę 3-godzinnym filmem
Zwiastun, trailer, zajawka... Filmy promujące to zazwyczaj stosunkowo krótkie materiały, trwające w porywach kilka minut. Disney postanowił jednak nadchodzącą usługę Disney+ wypromować w nietypowy sposób. Fragmenty wszystkich tytułów, które pojawią się na nowej platformie VOD umieścił w jednym zwiastunie. Trwającym ponad trzy godziny.

Jak już wiemy, w usłudze Disney+ otrzymamy dostęp do biblioteki ponad 800 tytułów, składającej się z 688 filmów i 174 seriali. Wśród nich znajdziemy wiele popularnych tytułów, takim jak produkcje z uniwersum Marvela, Gwiezdne Wojny oraz klasyki w postaci 101 Dalmatyńczyków, Toy Story, czy też Króla Lwa. Do tego produkcje National Geographics.
Zobacz: Disney+ z biblioteką 688 filmów i 174 seriali. To brzmi przekonująco
Zobacz: Disney przestanie pokazywać reklamy Netfliksa na swoich kanałach



Jeśli macie nadmiar wolnego czasu i nie satysfakcjonuje Was sama lista tytułów, to Disney przygotował coś specjalnego. Fragmenty wszystkich tytułów, które pojawią się na platformie VOD można obejrzeć w jednym materiale. Trwa on skromne 3 godziny, 17 minut oraz 53 sekundy.
Zobacz: Alior Giełda - graj na giełdzie w swoim telefonie
Zobacz: Blik pozwoli na płatności zbliżeniowe. To może być spora rewolucja
Trzeba jednak pamiętać, że tytuły zawarte w zwiastunie dotyczą wyłącznie rynku amerykańskiego i w zależności od kraju mogą się różnić od ostatecznej oferty serwisu.