Centertel zdecydowanym faworytem w wydatkach reklamowych

Większość operatorów ograniczyła w tym roku wydatki na reklamę w mediach, ale nie wszystkie. Centertel wydał więcej niż Polkomtel i P4 razem wzięci - wynika z danych Kantar Media.

Redakcja Telepolis
43
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Centertel zdecydowanym faworytem w wydatkach reklamowych

Większość operatorów ograniczyła w tym roku wydatki na reklamę w mediach, ale nie wszystkie. Centertel wydał więcej niż Polkomtel i P4 razem wzięci - wynika z danych Kantar Media.

W porównaniu z analogicznym okresem zeszłego roku, inwestycje we wsparcie reklamowe w pierwszych 10 miesiącach tego roku ograniczyły m.in. Polkomtel (o 35,3%, do 283,71 mln zł), P4 (o 14,4%, do 243,04 mln zł) oraz PTC (o 13,4%, do 418,13 mln zł).

Więcej we wsparcie reklamowe zainwestował natomiast Centertel - o 41,1% (629,3 mln zł).

Dane cennikowe netto, bez autopromocji.

Dalsza część tekstu pod wideo