Centertel traci głównie dużych klientów biznesowych
Spadek liczby kart abonamentowych wynika głównie z utraty klientów biznesowych, na rynku klientów indywidualnych i małych firm Orange w ujęciu netto jest na plusie - powiedział podczas rozmowy z analitykami Maciej Witucki, prezes telekomu.
Spadek liczby kart abonamentowych wynika głównie z utraty klientów biznesowych, na rynku klientów indywidualnych i małych firm Centertel w ujęciu netto jest na plusie - powiedział podczas rozmowy z analitykami Maciej Witucki, prezes Orange Polska.
Przypomnijmy, że w III kwartale operator stracił 43 tys. kart abonamentowych. Szerzej o wynikach Centertelu pisaliśmy w tej wiadomości. Podobny spadek firma zanotowała także w I kwartale, z powodu odejścia 3 dużych klientów z branży bankowej.
Odnosząc się do pytania o powodzenie projektów MVNO w Polsce po wprowadzeniu ofert no limit, Witucki powiedział, że jest bardzo sceptyczny, szczególnie po wydarzeniach z ostatnich dni, kiedy oferty tego typu zostały zaprezentowane w prepaidzie.
Nigdy nie będziemy pierwszymi, którzy będą ograniczać swoje przychody - powiedział Witucki mając na myśli fakt, że Orange nie będzie jako pierwszy proponował tego typu ofert. W najbliższych dniach należy oczekiwać jednak oferty no limit w prepaidach Orange, co zapowiedział już wcześniej Wojciech Jabczyński w jednym z wpisów na swoim blogu.