Biedronka z ważną nowością. Koniec awantur przy kasie
Biedronka idzie w ślady swojego konkurenta i wprowadza w swoich sklepach nowość, która ma zminimalizować ryzyko pomyłek przy kasie.

Niemal każdemu zdarzyła się sytuacja, w której cena na półce w sklepie była inna niż ta przy kasie. W takiej sytuacji sklepy mają obowiązek sprzedać produkt po niższej cenie, co oznacza dla niego straty. Biedronka wprowadza nowość, która ma takie porozumienia zminimalizować.
Elektroniczne cenówki w Biedronce
W pierwszym sklepie Biedronki pojawiły się elektroniczne etykiety cenowe — pisze serwis dlahandlu.pl. Te znajdą klienci placówki w Skórzewie pod Poznaniem. To nowy, dopiero otwarty sklep, więc implementacja takiego rozwiązania była dużo łatwiejsza. Jednocześnie jest to już 3500. placówka Biedronki w Polsce.



Dzięki tej rewolucyjnej zmianie klienci będą mieli zawsze pewność, że podana cena za konkretny artykuł, po który sięgają jest prawidłowa. Z punktu widzenia Biedronki z kolei nowy system oznacza mniejsze zużycie papieru, co również wpisuje się w strategię zrównoważonego rozwoju sieci.
- informuje Biedronka.
Co ważne, elektroniczne etykiety cenowe wykorzystują technologię e-papieru. Dzięki temu są bardziej czytelne, a jednocześnie nie zużywają dużo energii. Etykiety jest powiązane z centralnym systemem SAP Biedronki, więc każda zmiana ceny powinna automatycznie zmieniać się przy półkach. Podobne rozwiązanie systematycznie wprowadza też Lidl.
W placówce Biedronki w Skórzewie pojawił się też pierwszy recyklomat, w którym klienci mogą oddawać puste butelki i puszki. W zamian otrzymają od sklepu bon na kolejne zakupy.