Apple przeprasza za nowe mapy i... poleca konkurencję
Apple dokłada wszelkich starań, aby produkty, które dostarcza na rynek, dawały jak największy komfort i wrażenia z użytkowania. Tego zabrakło przy wprowadzeniu najnowszych map - napisał w liście do klientów Tim Cook, prezes firmy, wyrażając z tego powodu ubolewanie.
Apple dokłada wszelkich starań, aby produkty, które dostarcza na rynek, dawały jak największy komfort i wrażenia z użytkowania. Tego zabrakło przy wprowadzeniu najnowszych map - napisał w liście do klientów Tim Cook, prezes firmy, wyrażając z tego powodu ubolewanie.
Tłumaczy, że nowe mapy wprowadzono i zbudowano od podstaw po to, żeby wprowadzić takie nowe funkcje, jak nawigację krok-po-kroku, integrację z Siri czy wizualizację 3D różnych obiektów. Prace nad poprawą jakości map trwają intensywnie.
Podczas gdy my będziemy poprawiać nasze mapy, klienci mogą korzystać z alternatywnych aplikacji bądź stron www takich, jak Bing MapQuest, Waze, Google Maps czy Nokia Maps - napisano w liście.
Cook podał, że nowe mapy pracują już na ponad 100 mln urządzeń z iOS, a w nieco ponad tydzień klienci szukali prawie pół miliarda miejsc.
Szerzej o problemach z mapami Apple pisaliśmy w tej wiadomości oraz tej wiadomości.