Do serwisu Wykop trafił ciekawy zapis wpisów z profilu sieci Play na Facebooku. Wynika z niego, że sieć Play sama zadaje sobie pytania i na nie odpowiada.Do serwisu Wykop trafił ciekawy zapis wpisów z profilu sieci Play na Facebooku. Wynika z niego, że sieć Play sama zadaje sobie pytania i na nie odpowiada. Budowanie dużej popularności fanpage'ów rozmaitych firm jest obecnie powszechnym zjawiskiem. Jeśli jednak dołączone do wiadomości zrzuty ekranu są prawdziwe, to najwyraźniej Play budując swój wizerunek stosuje nie do końca poprawne etycznie sztuczki. Z zapisu wynika, że Kamil Kaniewski to tak naprawdę pracownik Play, który omyłkowo umieścił pytanie o ofertę najpierw z użyciem konta administratora fanpage'u Play, a po chwili dopiero jako "zagubiony użytkownik sieci". Link do zapisu rozmowy roznosi się w Internecie z błyskawiczną szybkością, wkrótce więc możemy spodziewać się komentarza ze strony biura prasowego Play. Jak poinformował nas Marcin Gruszka, rzecznik Play, Kamil Kaniewski to były już pracownik Socialazer - firmy obsługującej fanpage operatora na Facebooku. W momencie zadawania pytania analizował dane dotyczące ruchu na stronie. Jako, że był klientem Play, zadał pytanie na wallu, jednak nie zauważył, że jest zalogowany na nie swoim profilu.