500 000 klientów na pierwsze urodziny T-Mobile Usługi Bankowe
Po pierwszym roku działalności T-Mobile Usługi Bankowe ma już 500 000 klientów.

Po pierwszym roku działalności T-Mobile Usługi Bankowe ma już 500 000 klientów.
Dzięki strategicznej współpracy T-Mobile i Alior Banku, w maju zeszłego roku powstała nowa marka - T-Mobile Usługi Bankowe dostarczana przez Alior Bank, która zastąpiła Alior Sync i połączyła w sobie ofertę bankową. Po roku od wprowadzenia oferty na rynek T-Mobile Usługi Bankowe obsługuje już pół miliona osób.
Obok kanałów zdalnych, w tym mobilnych, klienci mają do dyspozycji także sieć kilkuset punktów sprzedaży T-Mobile, w których mogą założyć konto. Dla klientów oczekujących szerszej obsługi w kanałach naziemnych, w wybranych salonach i sklepach T-Mobile powstały 133 punkty, w których można zasięgnąć porady konsultanta, jak i skorzystać z oferty kredytowej.
Cieszy nas to, że udało nam się wypracować na tyle atrakcyjną ofertę i zapewnić taki standard obsługi, że po roku działalności, w kategorii przyrostu liczby klientów, konkurentem są dla nas jedynie najwięksi gracze na rynku - mówi Igor Matejov, Członek Zarządu, T-Mobile Polska.
Aby utrzymać taki stan rzeczy, cały czas intensywnie pracujemy nad nowymi produktami, które już niedługo przedstawimy naszym klientom.