TCL zaprasza do największych galerii handlowych. W ramach wydarzenia Roadshow firma pokaże najbardziej spektakularne telewizory, jakie ma w swojej ofercie.
TCL Roadshow 2023 jest akcją mającą na celu przybliżenie marki TCL w Polsce i zaprezentowanie gamy najnowszych produktów firmy. Podstawowym założeniem projektu ma być kreowanie świadomości marki i dostarczenie wiedzy o produktach TCL konsumentom, którzy będą odwiedzać centra handlowe w okresie wzmożonych zakupów przedświątecznych w największych miastach w Polsce. Na początek firma zaprasza 15 listopada do warszawskiej Galerii Mokotów.
Na stoisku firma TCL zaprezentuje odwiedzającym najnowsze i największe modele telewizorów, których klienci na co dzień najczęściej nie mają okazji obejrzeć w sklepach stacjonarnych. Wszyscy odwiedzający będą mogli zobaczyć i przetestować najnowocześniejsze, wyposażone w zaawansowaną technologię, modele:
Na stoisku TCL będzie można również wziąć udział w konkursach i wygrać atrakcyjne nagrody, porozmawiać o produktach, jak również pograć w wymagające gry komputerowe, pozwalające sprawdzić technologiczne możliwości największych telewizorów TCL.
Duże przekątne telewizorów TCL, ze względu na zastosowaną technologię (wyższe serie mają certyfikat eliminujący negatywne działanie niebieskiego światła TÜV Rheinland), mogą być używane bezpiecznie dla oczu także w małych mieszkaniach i pomieszczeniach, a nie tylko na dużych powierzchniach.
TCL zaprasza do mobilnej STREFY TCL w godzinach otwarcia galerii:
Podczas Roadshow będzie można skorzystać ze specjalnej promocji na zakup telewizorów TCL o przekątnej 98 cali. Oferta promocyjna będzie dostępna w sklepach internetowych w sieciach Media Expert i Euro.
Zobacz: Kup telewizor OLED, a Samsung odda Ci część wydanych pieniędzy
Zobacz: Kup telewizor z serii Bravia XR 2023, a Sony odda Ci nawet 2000 zł
Źródło zdjęć: Shutterstock, TCL
Źródło tekstu: TCL