InPost z odsieczą dla powodzian. Uruchomił okolicznościową usługę

InPost w uruchomił nową usługę, dzięki której każdy, kto posiada aplikację może w szybki sposób wspomóc ofiary powodzi. Wystarczą czas i chęci. A wiadomo, że liczy się każdy gest. 

Anna Kopeć (AnnaKo)
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
InPost z odsieczą dla powodzian. Uruchomił okolicznościową usługę

Firma kurierska postanowiła zaangażować się i umożliwić udzielanie pomocy mieszkańcom południowej części Polski. Uruchomiono aż trzy nowe inicjatywy, które niosą pomoc najbardziej potrzebującym. Z jednej usług może skorzystać każdy z nas, i co najważniejsze - nie wymaga nawet wychodzenia z domu, jest bowiem działaniem z poziomu aplikacji. 

Dalsza część tekstu pod wideo

InPost przekazał 1 mln złotych na pomoc poszkodowanym. Prezes firmy kurierskiej promuje także publiczną zbiórkę, zorganizowaną przez fundację Siepomaga. Ale najciekawszą dla nas opcją pomocy jest tzw. paczka pomocowa. InPost umożliwił nam bezpłatne nadanie paczki z produktami, które przydadzą się potrzebującym. Aby wziąć udział w akcji należy odwiedzić stronę z informacjami o całej akcji i na niej wypełnić formularz. Tam znajdziemy również całą instrukcję, jak krok po kroku sfinalizować cały proces nadania. Jeśli chodzi o dane, które należy podać to jest to imię i nazwisko, numer telefonu oraz adres e-mail. Paczka nie wymaga etykiety przewozowej. Wystarczy sam kod nadania oraz hasło PCK Wrocław. Aby ją nadać, wystarczy zeskanować kod QR z maila w wybranym paczkomacie. 

InPost z odsieczą dla powodzian. Uruchomił okolicznościową usługę

Możemy także pomóc, korzystając z aplikacji InPost Fresh. Wystarczy kliknąć w baner widoczny w aplikacji, a przeniesie nas do strony z produktami. Tu już musimy zmieścić się w przedziale cenowym 50-100 zł. 

Doceniamy inicjatywę InPostu. Tak wielkie firmy mają potężną infrastrukturę, którą mogą wykorzystać do pomocy. Udowadnia też, że można pomóc innym nawet bez wychodzenia z domu.