Sieć sklepów Dino szykuje się na podbój internetu. Firma zamierza uruchomić własną platformę e-commerce.
Coraz więcej sklepów uruchamia sprzedaż internetową. Od dawna w ten sposób działa Lidl, a kilka miesięcy temu Biedronka uruchomiła sklep Biedronka Home. Teraz do tej listy chce dołączyć Dino. Firma zamierza uruchomić własną platformę e-commerce — donosi serwis Wiadomości Handlowe.
Dino poczyniło już pierwsze kroki w celu uruchomienia własnego sklepu internetowego. Firma szuka między innymi specjalisty ds. e-commerce, który miałby być zatrudniony w centrali w Krotoszynie.
Wśród wymogów na to stanowisko Dino wymienia między innymi nadzór procesorów dotyczących dystrybucji usługi i produktów, dbanie o prawidłowe działanie platformy, wdrożenie założeń strategii sprzedaż z uwzględnieniem działań promocyjnych, dbanie o prawidłowe funkcjonowanie witryny, a także planowanie i wdrażanie strategii marketingowych.
Na ten moment trudno określić, w jaki sposób Dino zamierza działać w internecie. Wiele sklepów, jak Auchan czy Carrefour, uruchomiło sprzedaż online produktów spożywczych. Z kolei Lidl i Biedronka sprzedają w swoich sklepach internetowych także taki asortyment, którego nie ma w placówkach stacjonarnych. Dino może mieć też zupełnie inny pomysł na swoje działania e-commerce.
Zobacz: Thermomix czy „Lidlomix”? Lidl sprawił, że ciężko mieć wątpliwości
Źródło zdjęć: Kati Lenart / Shutterstock.com
Źródło tekstu: WiadomościHandlowe, oprac. własne