CDA notuje rekordowy kwartał
Na koniec marca CDA Premium osiągnęło 266 tys. subskrybentów. Rekordy popularności biła też aplikacja CDA na telewizory i urządzenia mobilne – łączna liczba instalacji przekroczyła 5 mln 300 tys. Spółka zarobiła 13 milionów złotych.

CDA może się pochwalić naprawdę pokaźnymi wzrostami, usługa CDA Premium ma już 266,3 tys. użytkowników, czyli o 43% więcej niż rok temu. Trzynaście milionów zysku dla spółki to z kolei wzrost o 46,7%. Równie dobrze przedstawiają się statystyki jeśli chodzi o instalację aplikacji na urządzenia mobilne czy telewizory. Łączna liczba instalacji wyniosła już 5,3 mln, co przekłada się na wzrost o milion w ciągu zaledwie kwartału. Jeśli chodzi o telewizory to najczęściej aplikacja trafia na urządzenia z Android TV (28%) oraz webOS należący do LG (23%).
W segmencie mobilnym tak wyrównanie nie jest i jest jednoznaczna dominacja Androida - 94% do 6%. Nie oznacza to jednak, że użytkownicy iPhone'ów oraz iPadów nie przekonali się ostatnio do CDA, liczba pobrań przez nich w marcu była aż o 60% większa niż w lutym.