[Aktualizacja] Użytkownicy iPhone'ów mogą skorzystać z usług SafeScreen i SafeScreen+
Firma iMad, przy współpracy z Digital Care, poszerza swoją ofertę o usługi SafeScreen i SafeScreen+. W ich ramach użytkownicy iPhone'ów zyskują dostęp do aplikacji diagnostycznej, infolinii technicznej oraz mają zagwarantowaną autoryzowaną naprawę w razie uszkodzenia wyświetlacza do kwoty 1500 zł. Usługi dostępne są zarówno dla urządzeń nowych, jak i używanych.
![[Aktualizacja] Użytkownicy iPhone'ów mogą skorzystać z usług SafeScreen i SafeScreen+](https://telepolis.pl//images/miniatury/imad-1m.jpg)
Jak podaje Digital Care, prawie 90% wszystkich przypadków naprawy smartfonów jest związanych z uszkodzeniem wyświetlacza. Pęknięty ekran to prawdziwa zmora każdego właściciela iPhone’a. Element ten jest najbardziej podatny na uszkodzenia, a jego wymiana może kosztować nawet 50% ceny nowego sprzętu.
Zobacz: Ekspresowe naprawy telefonów w salonie Orange dla klientów Orange Smart Care
Zobacz: HP startuje z programem Gwarancja Premium. Obsługa VIP, dedykowany konsultant i priorytetowa naprawa



Bezpieczny wyświetlacz z SafeScreen i SafeScreen+
Stworzone z myślą o użytkownikach iPhone’ów usługi umożliwiają korzystanie z pełnej wersji aplikacji Digital Check, pozwalającej zdiagnozować i zoptymalizować pracę smartfonu, a także dającej dostęp do infolinii technicznej. SafeScreen zapewnia naprawę wyświetlacza do kwoty 1000 zł, natomiast SafeScreen+ do 1500 zł, co umożliwia bezpłatną wymianę ekranu nawet w najnowszych modelach telefonów Apple'a. Usługi można wykupić do iPhone'a 7 i nowszych, dopuszczonych do sprzedaży na terenie Polski, kupionych gdziekolwiek (niekoniecznie w sklepie iMad).
- Klienci iMad to osoby świadome, szukające wyjątkowej jakości obsługi i najlepszych cen. Usługi SafeScreen i SafeScreen+ to odpowiedź na ich potrzeby w zakresie serwisowania urządzeń. Za niewiele ponad 70 groszy dziennie, Klient przez rok ma zagwarantowany autoryzowany serwis wyświetlacza, którego wymiana może kosztować nawet 50% ceny urządzenia.
- powiedział Adam Mrozek, Prezes Zarządu iMad
Zobacz: iPhone 11 z obsługą rysika - można już kupić odpowiednie etui
Zobacz: Straciłeś pliki z telefonu? EaseUS pomoże je odzyskać
Usługa serwisowa - bez zbędnych formalności
Za proces obsługi klienta odpowiada firma Digital Care, obsługująca już prawie 4 mln posiadaczy smartfonów w całej Europie.
- W naszej pracy skupiamy się na Kliencie, jego potrzebach i oczekiwaniach. W przypadku naprawy sprzętu, o zadowoleniu decyduje jakość serwisu i proces zgłaszania uszkodzenia, który musi być prosty i krótki. Dlatego naprawy realizowane są wyłącznie przez autoryzowane serwisy Apple, a zgłoszenia klient dokonuje telefonicznie, bez zbędnych formalności i pytań o okoliczności, w jakich wyświetlacz został uszkodzony. Następnie szybka naprawa i Klient ponownie może cieszyć się sprzętem.
- powiedział Maciej Ryszard Sierakowski, Key Account Director w Digital Care
Dla wygody użytkowników, proces naprawy możliwy jest w trybie „door-to-door”. Klient zgłasza uszkodzenie przez infolinię techniczną, która organizuje odbiór telefonu przez kuriera. Telefon można także przekazać osobiście, odwiedzając jeden z trzech punktów iMad w Warszawie, Krakowie lub Katowicach. Naprawione urządzenie jest dostarczane do użytkownika taką samą drogą, jaką zostało odebrane.
Zobacz: iPhone 11 w wersji rosyjskiej. Złoto, kawałek księżyca i analogowy zegarek
Zobacz: Apple Card: oficjalny start, teraz już dla wszystkich (ale tylko za Oceanem)
Ile to kosztuje?
Usługa SafeScreen kosztuje 199 zł rocznie, natomiast za pakiet SafeScreen+ trzeba zapłacić 279 zł rocznie. Jeśli iPhone nie został kupiony w sklepie iMad, użytkownik powinien udać się do punktu iMad, w którym serwisant dokona diagnozy mającej na celu stwierdzić, czy sprzęt jest w dobrym stanie.
Aktualizacja
Uzupełniliśmy powyższy tekst o informacje dotyczące cen oraz dodaliśmy nieco jaśniej, że oferta dotyczy iPhone'ów kupionych w Polsce nie tylko w sklepie iMad.