W ciągu roku odsetek stron otwieranych za pomocą urządzeń marki Huawei wzrósł z 0,8% do 3,5% - wynika z badań rynku mobilnego firmy Gemius.W ciągu roku odsetek stron otwieranych za pomocą urządzeń marki Huawei wzrósł z 0,8% do 3,5% - wynika z badań rynku mobilnego firmy Gemius. Najchętniej z mobilnego Internetu przy pomocy telefonów i tabletów marki Huawei korzystają Białorusini - w ich przypadku to aż 8,6% odsłon stron. Huawei odnotował przy tym spadek na tamtejszym rynku, bo w styczniu 2015 roku odsetek wyniósł 12,7%. Duży wzrost Huawei odnotował na Słowacji, gdzie jego udział wzrósł z 3,9% do 7% odsłon, natomiast najmniejsze zainteresowanie urządzeniami chińskiej marki odnotowano na Ukrainie - 0,5% udziału w ruchu, podobnie jak przed rokiem. Zobacz: Lionel Messi twarzą marki Huawei