Sprzęt
Apple ma 75,5% światowego rynku elektroniki noszonej
Choć po początkowym boomie na Apple Watch sprzedaż zwolniła, w II kwartale Apple i tak zgarnął 75,5% rynku elektroniki noszonej.
26
Udostępnij na fb
Udostępnij na X

Choć po początkowym boomie na Apple Watch sprzedaż zwolniła, w II kwartale Apple i tak zgarnął 75,5% rynku elektroniki noszonej.
Za sprawą Apple'a sprzedaż smartwatchy wzrosła w ciągu roku o 457,3%, do 5,3 mln urządzeń (z 1 mln sztuk w 2Q2014). Aż 4 mln z nich to produkty Apple'a.
Dalsza część tekstu pod wideo
Producent smartwatchy | 2Q2014 (mln sztuk) |
2Q2015 (mln sztuk) |
---|---|---|
Apple | 0 | 4,0 |
Samsung | 0,7 | 0,4 |
Inni | 0,3 | 0,9 |
Razem | 1,0 | 5,3 |
Producent smartwatchy | 2Q2014 (udział) |
2Q2015 (udział) |
Apple | 0% | 75,5% |
Samsung | 73,6% | 7,5% |
Inni | 26,4% | 17,0% |
Wzrost rynku | ~ | 457,3% |
Pokaż więcej
Zobacz:
Zobacz:
Zobacz: