Problemy z Microsoft 365 - w tym Outlookiem oraz Office
Przez kilka godzin użytkownicy Microsoft 365 nie mieli dostępu do usług w ramach pakietu. Miało to miejsce w nocy czasu polskiego - obecnie wszystko wydaje się już działać poprawnie.

Kłopoty miały miejsce w nocy czasu polskiego, więc w naszym kraju były raczej mało odczuwalne. Ale globalni użytkownicy mieli problemy z zalogowaniem się do Microsoft 365, a także Teams, Dynamics365 i Office.com. Zaraz po pojawieniu się pierwszych zgłoszeń, Microsoft poinformował na Twitterze, że wie o problemie i pracuje nad jego naprawą. Jego przyczyna leżała w zmianach w infrastrukturze, z której korzysta Office 365 - po przekierowaniu ruchu do rezerwowej zaczęto obserwować wzrost liczby udanych połączeń. Następnie cofnięto zmiany wprowadzone do oprogramowania podstawowej infrastruktury i okazało się, że to właśnie one powodowały konflikty - po ich wycofaniu niemal wszystko wróciło do normy.
We're not observing an increase in successful connections after rolling back a recent change. We're working to evaluate additional mitigation solutions while we investigate the root cause. Please visit https://t.co/AEUj8uAGXl for additional information on this issue.
— Microsoft 365 Status (@MSFT365Status) September 28, 2020
"Niemal", ponieważ wciąż jeszcze gdzieniegdzie pojawiają się problemy z korzystaniem z popularnych usług, jak Outlook czy Teams. Microsoft informuje, że trzyma rękę na pulsie i za kilka godzin wszystko działać tak, jak należy. Dlatego jeśli doświadczasz jakiś problemów z działaniem usług MS - spróbuje ponownie za jakiś czas.