Awaria w mBanku. Miliony Polaków bez dostępu do konta
Aplikacja popularnego banku z nieznanych przyczyn przestała działać. Klienci od rana nie mogą zrealizować żadnych płatności. Ludzie zostali całkowicie pozbawieni dostępu do swoich pieniędzy na koncie.

Dziś od rana klienci banku mBank mogli być uczestnikami nieprzyjemnej sytuacji, w której płatności za pośrednictwem aplikacji mobilnej zostały odrzucone przez terminal. To ważne, by płatności mobilne były niezawodne, gdyż wiele osób nie nosi już przy sobie gotówki.
Możecie mieć problem z logowaniem do serwisu transakcyjnego i aplikacji mobilnej.
— mBank (@mBankpl) June 9, 2022
Pracujemy nad tym, żebyście mogli korzystać z naszych usług bez przeszkód.
Przepraszamy i dziękujemy za cierpliwość. pic.twitter.com/gqY9i6pYOK
Dzisiaj w okolicach 7:45 użytkownicy mobilnej aplikacji bankowej mBank rozpoczęli masowe zgłaszanie błędu, przez który nie mogli zapłacić ani zalogować się na swoje konto. Awaria aplikacji mBank okazała się być o wiele poważniejsza niż można przypuszczać, gdyż niemożliwe było zalogowanie się do swojego konta z poziomu przeglądarki.


![Monitor MSI MAG 325CQRF-QD 31.5" 2560x1440px 170Hz 1 ms [GTG] Curved](https://www.mediaexpert.pl/media/cache/resolve/gallery_xml/images/61/6124536/Monitor-MSI-MAG-325CQRF-QD-01-front.jpg)
Przykro nam, usługa jest w tej chwili niedostępna. Daj nam szansę i spróbuj ponownie później. Przepraszamy Cię za utrudnienia.
- mogli przeczytać klienci mBanku przy próbie zalogowania się do aplikacji mobilnej.
Chwilę po godzinie 10 otrzymaliśmy informację o tym, że usterka została naprawiona, a klienci ponownie mogą już korzystać z płatności mobilnych. Oficjalna przyczyna problemu nadal nie została podana.