Aplikacja PKP Intercity z nowościami. Padł rekord
Aplikacja PKP Intercity udostępniona została na początku stycznia i cały czas się rozwija. Dziś przewoźnik poinformował o kolejnych usprawnieniach, pochwalił się także rekordowym wykorzystaniem apki.
PKP Intercity nieustanie rozwija swoją aplikację mobilną. W najnowszej wersji użytkownicy zyskali możliwość pobrania biletu w formacie PDF. Dzięki temu podróżny może łatwo przesłać go na inne urządzenie, udostępnić bliskiej osobie lub okazać bilet do kontroli w przypadku braku połączenia z internetem.
Dodatkowo podróżni mogą już dodawać termin podróży do swojego kalendarza. To ułatwienie szczególnie dla zabieganych pasażerów, którzy dzięki nowej funkcji mogą lepiej zaplanować swoją podróż.
PKP Intercity chwali się nowościami w aplikacji co kilka tygodni. Dokładnie miesiąc temu przewoźnik udostępnił w swojej aplikacji funkcję płacenia z użyciem Apple Pay. Wcześniej pasażerowie mogli korzystać z płatności kartą, za pomocą Google Pay oraz systemu BLIK.
Innym, wprowadzonym ostatnio pomocnym narzędziem jest wyszukiwanie celu podróży z funkcją metastacji. To udogodnienie dla podróżnych, dzięki któremu w wyszukiwarce nie trzeba wpisywać dokładnej nazwy stacji. Wystarczy wpisać wyłącznie nazwę miejsca, w którym rozpoczyna i kończy się podróż, a system pokaże wszystkie połączenia dostępne z danego miasta czy miejscowości.
Pasażerowie zyskali również możliwość graficznej rezerwacji miejsc w aplikacji, co pozwala wybrać im dokładne miejsce, w którym chcą spędzić swoją podróż.
Jak przekonuje PKP Intercity, aplikacja mobilna spotkała się z dużym zainteresowaniem pasażerów. Od początku jej działania, czyli od stycznia, sprzedało się w niej już ponad 500 tysięcy biletów. Oznacza to, że od połowy kwietnia w ten sposób podróżni kupili ponad 200 tysięcy biletów. Te rekordowe wyniki, a przed nami jest przecież nowy sezon wakacyjny, więc apka wkrótce doczeka się jeszcze większej popularności.