Rozrywka
UKE: jak złożyć reklamację usługi telekomunikacyjnej?
UKE zaprezentował kolejny film edukacyjny, w którym przybliża m.in. zasady zgłaszania reklamacji oraz uprawnienia konsumentów usług telekomunikacyjnych.
28
Udostępnij na fb
Udostępnij na X

UKE zaprezentował kolejny film edukacyjny, w którym przybliża m.in. zasady zgłaszania reklamacji oraz uprawnienia konsumentów usług telekomunikacyjnych.
W przypadku wystąpienia problemów z realizacją połączeń telefonicznych, transmisją danych lub dostępem do Internetu:
Dalsza część tekstu pod wideo
- Skontaktuj się z operatorem świadczącym daną usługę i przedstaw mu problem. W większości przypadków problem udaję się rozwiązać na tym etapie.
- Jeśli problem nie zostanie rozwiązany zgłoś reklamację u operatora.
Zgłoszenie reklamacji
- telefonicznie,
- osobiście w punkcie obsługi klientów,
- wysyłając list lub wiadomość email.
Wymagane elementy
- Imię i nazwisko abonenta (lub nazwę firmy),
- Adres zamieszkania abonenta (lub siedziby firmy) ,
- Określenie przedmiotu reklamacji i reklamowanego okresu ,
- Nasz numer ewidencyjny - dostępny na rachunku lub w umowie,
- Datę zawarcia umowy i rozpoczęcia świadczenia usługi telekomunikacyjnej, jeżeli reklamujemy termin rozpoczęcia świadczenia usług,
- W przypadku gdy ubiegamy się o odszkodowanie należy określić jego kwotę i sposób wypłaty np. wskazać numer rachunku bankowego,
- Podpis - jeżeli reklamację składamy na piśmie.
Odpowiedź na reklamacje
Pamiętaj!
- że operator nie dotrzymał terminu rozpoczęcia świadczenia usługi
- bądź wykonał usługę nienależycie, lub też w ogóle jej nie wykonał
- infolinia: 801 900 853 (koszt połączenia zgodny z cennikiem operatora)
- 22 534 91 74 (pon.-pt. w godzinach 8.15 - 16.15)
- www.uke.gov.pl/formularz
- www.cik.uke.gov.pl