Rozrywka
    
    UKE: jak złożyć reklamację usługi telekomunikacyjnej?
UKE zaprezentował kolejny film edukacyjny, w którym przybliża m.in. zasady zgłaszania reklamacji oraz uprawnienia konsumentów usług telekomunikacyjnych.
                            
                                        
                                        28
                                    
                
                        
    
        
                    
            
    
        
    
    
        
            
        
        Udostępnij na fb
    
    
        
        Udostępnij na X
    
 
    UKE zaprezentował kolejny film edukacyjny, w którym przybliża m.in. zasady zgłaszania reklamacji oraz uprawnienia konsumentów usług telekomunikacyjnych.
W przypadku wystąpienia problemów z realizacją połączeń telefonicznych, transmisją danych lub dostępem do Internetu:
    Dalsza część tekstu pod wideo
    
                                                    - Skontaktuj się z operatorem świadczącym daną usługę i przedstaw mu problem. W większości przypadków problem udaję się rozwiązać na tym etapie.
- Jeśli problem nie zostanie rozwiązany zgłoś reklamację u operatora.
                                Zgłoszenie reklamacji
            
                                        - telefonicznie,
- osobiście w punkcie obsługi klientów,
- wysyłając list lub wiadomość email.
                                Wymagane elementy
            
                                        - Imię i nazwisko abonenta (lub nazwę firmy),
- Adres zamieszkania abonenta (lub siedziby firmy) ,
- Określenie przedmiotu reklamacji i reklamowanego okresu ,
- Nasz numer ewidencyjny - dostępny na rachunku lub w umowie,
- Datę zawarcia umowy i rozpoczęcia świadczenia usługi telekomunikacyjnej, jeżeli reklamujemy termin rozpoczęcia świadczenia usług,
- W przypadku gdy ubiegamy się o odszkodowanie należy określić jego kwotę i sposób wypłaty np. wskazać numer rachunku bankowego,
- Podpis - jeżeli reklamację składamy na piśmie.
                                Odpowiedź na reklamacje
            
                                        
                                Pamiętaj!
            
                                        - że operator nie dotrzymał terminu rozpoczęcia świadczenia usługi
- bądź wykonał usługę nienależycie, lub też w ogóle jej nie wykonał
- infolinia: 801 900 853 (koszt połączenia zgodny z cennikiem operatora)
- 22 534 91 74 (pon.-pt. w godzinach 8.15 - 16.15)
- www.uke.gov.pl/formularz
- www.cik.uke.gov.pl
 
     
     
     
        
        