Visa aktywowała nową funkcję - klient, który zgubi kartę może zamówić wirtualną kartę zastępczą. Dane do aktywacji w portfelu cyfrowym przekazywane są w wiadomości SMS lub e-mail.
Visa uruchomiła nową usługę dedykowaną podróżnym oraz pechowcom. Klient Visa, który zgubi kartę, mogą otrzymać wirtualną kartę zastępczą za pośrednictwem SMS-a lub maila - podał portal Fintek.
Po zgłoszeniu zgubienia karty, operator może zaproponować wysłanie wirtualnej karty. Klient może uwierzytelnić ją w prosty sposób i dodać do swojego cyfrowego portfela. Aby skorzystać z usługi wystarczy skontaktować się z działem obsługi klienta Visa.
Czas oczekiwania na otrzymanie danych do karty podany na stronie Visa wynosi 24-72 godziny. To trochę długo jak na błyskawiczną usługę, jednak w kryzysowej sytuacji: lepsze to niż nic.
Z danych Visa wynika, że 67% Polaków na wakacjach planuje płacić kartą, smartfonem lub smartwatchem. Jeśli od razu dodasz swoją kartę do telefonu możesz uniknąć zbędnych komplikacji - szczególnie, że chat Visa może nie zadziałać i konieczny będzie telefon do obsługi klienta.
Zobacz: Mastercard i Visa mają problemy. W tle grube miliardy
Zobacz: mPay przedstawia własną kartę debetową VISA
Źródło zdjęć: Shutterstock | Primakov
Źródło tekstu: Fintek, Visa | oprac. wł.