Alior Bank wprowadza nowe zasady kupowania warszawskich biletów miejskich z moBILET
Od 2 kwietnia 2021 roku, bilety warszawskiej komunikacji miejskiej, dostępne w aplikacji mobilnej Alior Banku, będą kupowane na nowych zasadach. Użytkownicy systemu moBILET będą mogli kupić kilka biletów na raz, a potem wykorzystać je w dogodnym dla siebie czasie.

Korzystanie z usługi moBiLET w aplikacji mobilnej Alior Banku jest proste i intuicyjne. Aby zapłacić za przejazd wybranym środkiem transportu miejskiego, wystarczy wybrać miasto, przewoźnika i typ biletu, a następnie potwierdzić transakcję. Dotychczas, po wykonaniu tych kroków, bilety pasażerów Warszawskiego Transportu Publicznego kasowały się automatycznie. Od 2 kwietnia tego roku użytkowników aplikacji czeka zmiana. Aby aktywować zakupione bilety, osoby korzystające z Warszawskiego Transportu Publicznego będą musiały zeskanować kod QR zaraz po wejściu do pojazdu (kod na naklejce umieszczonej naprzeciw drzwi wejściowych do pojazdu) lub przed przekroczeniem linii bramek w metrze.
Wprowadzona zmiana umożliwi podróżującym zakup dowolnej liczby różnego rodzaju biletów i zeskanowanie w danym momencie tego, który najbardziej odpowiada ich potrzebom. Co ważne, aktywacji biletu będzie można dokonać wyłącznie na urządzeniu, przez które został on zakupiony.