Xiaomi uruchamia w Polsce 30 punktów Mi Points
Xiaomi rozwija swoją sieć dystrybucji. Na przełomie listopada i grudnia producent otwiera 30 punktów sprzedaży Mi Points. Będą one zlokalizowane na terenie całego kraju. Sieć sprzedaży Mi Points zostanie w pełni zintegrowana z oficjalnym sklepem Mi-Home.pl.

Integracja z Mi-Home oznacza, że produkty kupione online klienci będą mogli odebrać w tych lokalizacjach. Wraz z Mi Stores, Mi Points stworzą sieć 45 punktów w blisko 40 miastach, w których będzie można kupić produkty Xiaomi bezpośrednio od producenta.
Zobacz: Wyniki Xiaomi za trzeci kwartał. Producent sprzedał 32,1 mln smartfonów i chwali się zyskami



Mi Points to dedykowane przestrzenie w już istniejących sklepach. Są to głównie niezależne obiekty wielkopowierzchniowe oferujące smartfony oraz sprzęt IT, RTV i AGD. Część z nich jest zlokalizowana w galeriach handlowych. W ten sposób produkty Xiaomi staną się dostępne również w mniejszych miastach.
- Mi Points są wydzielonymi przestrzeniami w sklepach partnerów, w których prezentowane będą produkty Xiaomi. Chcemy w ten sposób zwiększać świadomość marki i naszych produktów w Polsce. Mamy nadzieję, że te punkty sprzedaży będą dużym ułatwieniem dla kupujących, zwłaszcza w okresie przedświątecznym – mówi Tony Chen, General Manager na region CEE & Nordic & Baltic.
30 punktów Mi Points otwartych zostanie na przełomie listopada i grudnia w miastach: Biała Podlaska, Białystok, Brodnica, Częstochowa, Darłowo, Garwolin, Gdynia, Kamień Pomorski, Kostrzyn nad Odrą, Koszalin, Kraków, Kutno, Lębork, Łowicz, Łódź, Ostrów Wielkopolski, Płock, Płońsk, Poznań, Przemyśl, Pyrzyce, Rzeszów, Siedlce, Sławno, Strzelce Krajeńskie, Szczecin, Środa Wielkopolska, Zduńska Wola, Złotów, Żuromin.