Wyniki SonyEricssona w 2Q2007

SonyEricsson opublikował wyniki za II kwartał 2007 roku. Firma kolejny raz z rzędu powiększyła swój udział w rynku telefonów komórkowych.

Redakcja Telepolis
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Wyniki SonyEricssona w 2Q2007

SonyEricsson opublikował wyniki za II kwartał 2007 roku. Firma kolejny raz z rzędu powiększyła swój udział w rynku telefonów komórkowych.

Dalsza część tekstu pod wideo

 

2Q06

1Q07

2Q07

Sprzedaż telefonów (mln szt.)

15,7

21,8

24,9

Przychód (mld euro)

2,272

2,925

3,112

Zysk netto (mln euro)

143

254

220

Średnia cena telefonu (euro)

145

134

125

Pokaż więcej

Sony Ericsson konsekwentnie zwiększała swój udział w coraz bardziej konkurencyjnym rynku, dzięki ofercie produktowej adresowanej do szerszej niż dotychczas grupy konsumentów. Nasze wyniki finansowe za II kwartał odzwierciedlają kierunek, który obraliśmy, czyli budowanie marki w kategoriach związanych z obrazami, muzyką i multimediami oferowanych w telefonach w jeszcze bardziej konkurencyjnych cenach. Spodziewamy się, że w roku 2007 rynek wciąż będzie konkurencyjny, lecz dzięki niedawno wprowadzonym do oferty produktom takim, jak sztandarowe modele typu Walkman czy Cyber-shot, naszym celem jest rozwijać się szybciej niż rynek


Walkman