Dzisiejszy pierwszy dzień świąt Bożego Narodzenia nie dla każdego okazał się miły. Virgin Mobile rozsyła wiadomości SMS z informacją o wycieku danych swoich klientów.
Dwie godziny temu niektórzy klienci operatora Virgin Mobile otrzymali wiadomość o treści Virgin Mobile informuje, ze doszło do nieuprawnionego dostępu do systemów spółki i ujawnienia danych części klientów, w tym Pana/Pani imienia i nazwiska, numeru PESEL lub numer dokumentu tożsamości. Prosimy uważać na próby wyłudzenia danych. Podjęliśmy działania zabezpieczające, więcej informacji wkrótce.
Zobacz: Virgin Mobile wyjaśnia okoliczności włamania, wątpliwości zostają
Później Virgin Mobile doprecyzował, że opisany wyżej incydent jest wynikiem zaplanowanego i umyślnego ataku hackerskiego z wykorzystaniem „złośliwego oprogramowania” oraz, że atak dotyczy wyłącznie części bazy danych abonentów pre-paid ( karta ) naszej spółki oraz, że dane abonentów spółki są bezpieczne.
Powiadomiona została już policja, prokuratura oraz zgodnie z RODO poinformowano organ nadzoru.
Zobacz Z Facebooka wycieka 267 mln numerów telefonów
Na stronie sieci pojawił się specjalny komunikat informujący o wycieku danych.
Źródło tekstu: wykop, wł
Masz telefon Samsung? To zobacz, jak ładnie wygląda SONY.
A tak, FiiO KA3 też niedługo powinienem mieć okazję sprawdzić. Co prawda nie chce mi się wierzyć, by ...
Cóż, czasy się zmieniają. Też mam z podobnego okresu Sony NWZ-S638f, który przez wiele lat był moim ...
A idąc dalej, jeśli sensu nie ma montowanie gniazda jack w przenośnym sprzęcie, to tym bardziej nie ...
Firefox przeglądarka internetowa bardziej bezpieczna na phone i na TAB od przeglądarki internetowej ...