DAJ CYNK

Przygotujcie się: Huawei rusza z wielką kampanią marketingową 360 stopni

Dodane przez: Mieszko

Kategoria: Wydarzenia

Interakcje: 7552

Przygotujcie się: Huawei rusza z wielką kampanią marketingową 360 stopni

Anna i Robert Lewandowscy podpowiedzą, który z produktów Hauweia wybrać na prezent. Zobaczycie ich w telewizji, na przystankach autobusowych i w warszawskim metrze. Producent chce też promować uniwersalne wartości i budować przy tym pozytywny wizerunek marki, przekonując, że „to, co ważne, nie zawsze przychodzi łatwo”.

Huawei jest w dobrej sytuacji finansowej i mimo problemów spowodowanych przez spór ze Stanami Zjednoczonymi, nie zwalnia tempa. W Polsce chiński producent startuje z wielowymiarową kampanią marketingową, która łączy w sobie elementy kampanii wizerunkowej i produktowej. 

Kampania „To, co ważne, nie zawsze przychodzi łatwo” z udziałem Roberta Lewandowskiego opowiada o tym, że pokonywanie trudności, które każdy z nas napotyka na swojej życiowej drodze, hartuje nas i pozwala sięgać po więcej, wzbogaca nas, nawet jeśli wcześniej okupione jest wysiłkiem czy bólem. Hauwei nie będzie promował w niej swoich produktów, lecz chce budować pozytywny wizerunek marki. Przygotowane przez producenta spoty na pewno warto obejrzeć dla ich przekazu.

Huawei rusza z wielką kampanią marketingową 360 stopni

Kampania ma charakter 360 stopni i składa się z 30-sekundowego spotu telewizyjnego, 60-sekundowego spotu do emisji w kinach i internecie, oraz z komunikacji na nośnikach OOH w największych miastach Polski i na warszawskim lotnisku. Telewizyjna część kampanii wystartowała w południe, 25 listopada.

W kolejnej, świątecznej odsłonie kampanii pojawią się razem Anna i Robert Lewandowscy, którzy będą inspirować Polaków do zakupów świątecznych. Trzy 15-sekundowe spoty telewizyjne, kampania radiowa i OOH na przystankach autobusowych i w warszawskim metrze będą promować trzy produkty: najnowszego smartwatcha Huawei Watch GT 2, słuchawki Huawei FreeBuds 3 i smartfony z serii P30. Ta część kampanii zacznie się 1 grudnia. 

Kampania „To, co ważne, nie zawsze przychodzi łatwo” będzie miała swoją kontynuację w odsłonie digitalowej, w której Marcin Tyszka i Kuba Wojewódzki, członkowie Team Huawei, opowiedzą swoje osobiste historie. Filmy o nieznanych szerokiej publiczności faktach z ich życia, które były decydujące dla nich w drodze do sukcesu, będą emitowane w kanałach digitalowych Huawei od 1 grudnia.

Źródło tekstu: Huawei

Przewiń w dół do następnego wpisu