DAJ CYNK

[Aktualizacja] Pożar w Warszawie unieruchomił call center T-Mobile. Nie działają niektóre systemy

01.02.2019

Dodane przez: Uapsiabiduba

Kategoria: Wydarzenia

Interakcje: 38828

Ważne 3

1

Pożar na warszawskim Annopolu spowodował problemy z dostępnością call center sieci T-Mobile. Operator poinformował o tym za pośrednictwem swojego konta na Twitterze.

Problemy z dostępnością usług T-Mobile

Jak informuje T-Mobile w jednej z lokalizacji operatora na warszawskim Annopolu miał miejsce poważny pożar, w wyniku którego występują problemy w dostępie do call center oraz niektórych usług, takich jak wiadomości SMS i połączenia głosowe.

Pali się hala magazynowa o powierzchni 3 tys. m2 z artykułami spożywczymi. Jej konstrukcja częściowo się zawaliła. W szczycie budynku znajdowała się część biurowa, w której mieściło się między innymi call center T-Mobile. Na szczęście nikomu z pracowników nic się nie stało. Z terenu ewakuowano ponad 100 osób. Akcja gaśnicza może potrwać jeszcze kilka godzin.

Zobacz: T-Mobile: smartfony na raty bez abonamentu

Zobacz: T-Mobile szykuje się do wprowadzenia oferty usług stacjonarnych. Pomoże w tym światłowód Orange

Aktualizacja

T-Mobile podaje w swoim komunikacie, że w ciągu niespełna 12 godzin udało się przywrócić pełną sprawność usług, które w wyniku pożaru były niedostępne lub działały w ograniczonym zakresie. Należą do nich połączenia głosowe, wiadomości SMS oraz transmisja danych. Nadal mogą występować trudności w przesyłaniu wiadomości MMS oraz doładowywaniu kart prepaid. Działają za to bez problemów doładowania za pośrednictwem strony www.doladowania.t-mobile.pl. Niedostępne są również niektóre usługi dla biznesu, ale operator pracuje, by je jak najszybciej przywrócić.

Serdecznie przepraszamy wszystkich klientów za wszelkie powstałe w wyniku pożaru utrudnienia w korzystaniu z usług T‑Mobile. Dziękujemy za wyrozumiałość i wsparcie, jakie otrzymaliśmy od naszych klientów w ostatnich godzinach. Naszym najwyższym priorytetem jest jak najszybsze przywrócenie 100% sprawności wszystkich świadczonych przez nas usług i systemów wspierających.

Pragniemy także podziękować wszystkim służbom oraz osobom zaangażowanym w akcję ratowniczą za ich pomoc i profesjonalizm w tej trudnej sytuacji.

- czytamy w komunikacie T-Mobile Polska

Źródło tekstu: Twitter, T-Mobile

Komentarze
Zaloguj się