Times promuje SonyEricsson-a

Times Online uruchomił specjalną witrynę internetową dla firmy Sony Ericsson. Serwis jest jednym z elementów kampanii promocyjnej nowego modelu telefonu komórkowego K700.

Redakcja Telepolis
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Times promuje SonyEricsson-a

Times Online uruchomił specjalną witrynę internetową dla firmy Sony Ericsson. Serwis jest jednym z elementów kampanii promocyjnej nowego modelu telefonu komórkowego K700.

Odwiedzający witrynę timesonline.co.uk/digitalimaging mogą przeczytać wiele fachowych publikacji nt. telefonu i jego możliwości, obejrzeć specjalny cykl Month in Pictures, prezentujący informacje o telefonie zestawione z ciekawymi fotografiami, wykonanymi za pomocą K700.

Witryna zawiera bannery reklamowe typu skycraper, odwiedzający po kliknięciu w nie zostaje przeniesiony na oficjalną stronę producenta, zawierającą dodatkowe informacje nt. modelu.

Przygotowana przez Times Online specjalna mikrostrona nowego modelu Sony Ericsson dostarcza odwiedzającym inteligentnych komentarzy dziennikarskich zestawionych z prowokującymi do myślenia zdjęciami, doskonale odzwierciedlając możliwości i pozycję telefonów Sony Ericsson - powiedział Danny Ward Lee z działu marketingu Times Newspapers.

Times Online przygotował witrynę wspólnie z obsługującą firmę Sony Ericsson agencją interaktywną MEC Digital. Nasza współpraca z MEC Digital pokazuje, jak duże są możliwości wykorzystania tego typu rozwiązań internetowych do promocji określonych produktów - dodał Ward Lee.

Dalsza część tekstu pod wideo