Operator Virgin Mobile zapowiedział wprowadzenie zmian dla klientów oferty na kartę. Dotyczą one logowania do serwisu samoobsługowego oraz doładowań.
Idą zmiany dla użytkowników Virgin Mobile na kartę. Już 1 marca 2023 roku stracą oni dostęp do dotychczasowego serwisu samoobsługowego, działającego na stronie virginmobile.pl oraz w aplikacji mobilnej Virgin Mobile. Z serwisu tego na dotychczasowych zasadach będą mogli korzystać tylko osoby korzystające z oferty abonamentowej "Dziewicy".
Od 1 marca użytkownicy Virgin Mobile na kartę będą mogli się zalogować do aplikacji mobilnej Play24. Jak informuje fioletowy operator:
W aplikacji można na bieżąco śledzić stan swojego konta, doładować je czy aktywować i dezaktywować pakiety. Aplikacja Play24 dostępna jest do pobrania za darmo w Sklepie Play lub App Store. Do Play24 Abonenci ofert Virgin Mobile na Kartę zalogują się swoim numerem telefonu w Virgin Mobile i kodem PIN ustalonym podczas pierwszego logowania.
Zobacz: Play dał ciała, ale ugłaszcze klientów prezentami
Zobacz: Operator odjechał. Ukarał Polaków, bo wysłali zbyt dużo życzeń
Spółka P4, operator sieci Virgin Mobile i Play, poinformowała, że 28 lutego 2023 roku traci moc "Regulamin świadczenia Usługi Doładowań SIM USIM dla Abonentów Virgin Mobile na Kartę". Jest to spowodowane zmianami technicznymi w zakresie doładowań.
Doładowania jednorazowe będą nadal dostępne na stronie doladowania.virginmobile.pl. Jednocześnie użytkownicy Virgin Mobile na kartę uzyskają możliwość wykonywania doładowań jednorazowych i cyklicznych w aplikacji mobilnej Play24. W obu miejscach dostępne będą doładowania dowolną kwotą z zakresu od 5 do 300 zł. Można będzie za nie płacić kartą płatniczą, BLIKIEM, przelewem bankowym lub za pomocą usług Apple Pay i Google Pay.
Zmiany techniczne nie powodują żadnych zmian warunków świadczenia usług telekomunikacyjnych określonych w Cenniku taryfy #ChcęWszystko w ofercie Virgin Mobile na Kartę oraz Regulaminie świadczenia Usług telekomunikacyjnych przez P4 sp. z o.o. w ofercie Virgin Mobile na Kartę.
– czytamy w komunikacie Virgin Mobile
1 marca 2023 roku do cennika taryfy #ChcęWszystko w ofercie Virgin Mobile na kartę zostanie dodana usługa cesji, czyli przeniesienia praw i obowiązków wynikających z umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych. Zmieniony cennik znajduje się w tym pliku PDF.
Jednocześnie 1 marca traci moc "Cennik przeniesienia praw i obowiązków wynikających z Umowy o świadczenie Usług Telekomunikacyjnych przez P4 Sp. z o.o. w ofercie Virgin Mobile na Kartę".
W przypadku braku akceptacji powyższych zmian, Abonentom korzystającym z ww. Cennika przysługuje prawo wypowiedzenia Umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych, z którego można skorzystać do dnia wejścia w życie zmian tj. do 01.03.2023 r.
– przypomina operator sieci Virgin Mobile
Zobacz: Orange na kartę. Idą zmiany, zapłacisz więcej, ale też coś zyskasz
Zobacz: Nowy iPhone za ułamek ceny. Plus kusi ofertą
Źródło zdjęć: Anna Rymsza / Telepolis.pl
Źródło tekstu: Virgin Mobile
Zaraz nie będzie gotówki bo zrobią wszystko aby zlikwidować banknoty
trzeba mieć syf zamiast mózgu aby dać się tak podejść
Jak ty chłopie nie masz neta w domu to współczuję życia pod kamieniem
lepiej w nagłych przypadkach dzwonić na pogotowie lub policję, omijać 112
Komentarz z serii: nie rozumiem o czym czytam, to komentuje bez sensu. Trochę żenujące.